Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøørret i Gloppefjorden?


Mikael NJ
 Share

Recommended Posts

Hei.

Bor for tiden i Gloppen og har lyst å prøve meg på å fiske i Gloppefjorden. Jeg lurer på hvordan det er med Sjøørret og evnt. andre arter i fjorden. Er det en god bestand og hvor bør jeg starte? Er det noen som har noen tips å komme med hadde det vært veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge sidan eg fiska noko større i Gloppen, men fritt etter minne: Bra med sjøaure i Gloppefjorden. Gode mogelegheiter på båe sider av fjorden om du fiskar frå land. Ver merksam på utvida fredingssone inst i fjorden utanom elvesesongen; grensa er Gimmestadkyrkja - kaia nedanfor Sandane Trelast og Byggevarer. Av anna fiske frå land er det mogeleg å kome i kontakt med mykje spennande. Til dømes er området kring ferjekaia på Anda ein plass der du kan kome i kontakt med diverse bruskfisk, lange og brosme. Torsk, hyse, sei, diverse flatfisk mm. får du frå land i store delar av fjorden. Har du båt er reinene gode fiskeplassar frå gamalt av.

Vidare er det høve til ferskvassfiske i ope vatn både i Breim og Jølster heile året samt at isfiske absolutt er verdt eit forsøk på Storfjorden i Hyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøørreten i Gloppenelva er kvit i kjøtet vilket kan tyde på at den er svært så pelagisk (lever av fiskdiett) og er ikke så strandnære som en kunne ønsket. Trur det er størst sjangse til sjøørret fra båt, robåt eller med motor. Dorging, ev slukfiske der brislingen hold til. Den blir også svært stor og det er ikke uvanlig med sjøørret i fra 2 kg opp til 7-8 kg (i vert fall om sensommeren i elva). Best fiske (fjord) trur jeg det er under mars-juli. Vedr strandfiske: Sjekk hvor du har leirbunn i strandsona (små vikar etc) og at der er mye fjæremakk. Fisk der i dypkanten på stigende og flo sjø. Det kan lønne seg. Bruk gjerna vadebukser slik at du når ut til dypkantene. Det kan være effektivt med sluk uten krok. En fortom bak sluken på ca 1-1,5 m og der knyter du på en fjæremakk-imitasjon. Meite med fjæremakk kan også fungere (med glidande dupp).

Dog kunn min egen refleksjon om Gloppenfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.