Gå til innhold
Fiskersiden

Lopez eller Super Glow Tubing?


bigdrago
 Share

Recommended Posts

Ehm. Ja før Sølvkroken endret oppskriften så var dem vel det. Nå er jeg sannelig ikke sikker lengre :)

Om jeg ikke husker feil, så skulle vel Lopez selv selge de originale slangene. Mulig han selv kan bekrefte eller avkrefte dette.

Kjenner ikke til , eller har sett hvordan Super Glow Tubing oppfører seg, derfor kan ikke jeg uttale meg. Når det gjelder kvaliteten på Sølvkrokens selvlysende slanger har jeg ikke noe å utsette, bortsett i fra at selve styrken på slangen er ennå bedre en tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de har rettet opp, men den første ladninga av såkalt lopezslange var ræva i forhold til ekte vare.

For ordens skyld og for å ta hånd om mine merkevarer : Sølvkroken markedsfører disse som " Sølvkroken Selvlysende slange" ikke " Lopez Elastotube " Lopez Elastotube er kun Lopez (meg) som greier å få til... Man kan godt lage gourmet mat til noen få venner og med samme ingredienser. Prøv å lage samme mat til flere tusen og med samme ingredienser...Det er den som rører gryta som får til maten , ikke bare ingrediensene.

Håper dere forstår det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av problemet er jo at Sølvkroken slangene nettopp blir markedsført som Lopez slanger. I alle fall av selgere.

Ble det forresten noe av at du skulle selge de originale Lopez slangene igjen?

Nei, ikke aktuelt. Jeg driver med utvikling , og kommer alltid med neste generasjon. Ennå bedre en originalen ...

Inntil videre er Sølvkrokens selvlysende slanger å anbefale fra min side. Betydelig bedre en hva 2. greier å komme med ( tilgjengelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.