Gå til innhold
Fiskersiden

Bare meg på fiskersiden?


Recommended Posts

Ohoi :)

Jeg har lagt merke til at de siste dagene har jeg vært alene på fs ifølge den lista nederst på hoved siden...

Dette kan vel ikke stemme?

Kan B. Nor eller admin kanskje fikse sånn at jeg kan se hvem som er på igjen?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig spørsmål Lopez...ingenting er viktigere enn fisking...ingenting.

Jeg gidder ikke slenge på et smilefjes engang.


Bernt N er kontaktet og kun kryptonitt kan stoppe ham nå

Endret av Aurejeger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en bug som skapte ganske mange små bugs. Digg å fått fikset det!


Inntil det mottsatte er bevist : Begynner å lure på om dem som er ansvarlige for vår kjære FS gir blaffen....Er det tilfelle, vel : Dødt...

Ingenting kunne vært lengre fra sannheten. Ønsker virkelig å gi dere det dere vil ha!

Skal jeg være ærlig så drukner jeg litt i forumtråder, facebookinnlegg , PMs, messenger og alt annet som visstnok skal være så tilgjengelig.

Hvis noe er VIKTIG, send en mail eller ring meg. Da får jeg det garantert med meg.

Aktivitet

Hva kan vi gjøre for å bidra til økt aktivitet? Vanskelig å ta opp kampen med Facebook, og nå er den artsgruppen på Facebook i driv og det merkes her inne. Sånn er det dessverre.

Men jeg og Endre putter gjerne ressurser og annet på FS om det trengs/ønskes/hjelper!

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en bug som skapte ganske mange små bugs. Digg å fått fikset det!

Ingenting kunne vært lengre fra sannheten. Ønsker virkelig å gi dere det dere vil ha!

Skal jeg være ærlig så drukner jeg litt i forumtråder, facebookinnlegg , PMs, messenger og alt annet som visstnok skal være så tilgjengelig.

Hvis noe er VIKTIG, send en mail eller ring meg. Da får jeg det garantert med meg.

Aktivitet

Hva kan vi gjøre for å bidra til økt aktivitet? Vanskelig å ta opp kampen med Facebook, og nå er den artsgruppen på Facebook i driv og det merkes her inne. Sånn er det dessverre.

Men jeg og Endre putter gjerne ressurser og annet på FS om det trengs/ønskes/hjelper!

Bernt

En ting som kanskje kunne hjulpet var om det ble lettere å dele bilder her.. Tror FS taper mye til FB rett og slett fordi det går kjappere å dele bilder fra mobilen til FB enn å legge bildene inn på photobucket og så lime inn i en tråd her. For ikke å snakke om hvis man skal dele videoer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som kanskje kunne hjulpet var om det ble lettere å dele bilder her.. Tror FS taper mye til FB rett og slett fordi det går kjappere å dele bilder fra mobilen til FB enn å legge bildene inn på photobucket og så lime inn i en tråd her. For ikke å snakke om hvis man skal dele videoer...

Du kan faktisk laste bilder rett inn på fiskersiden også. :)

post-27340-0-36877600-1435338593_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

post-22897-0-10697100-1435361258_thumb.j

Som dere ser, er det fullt mulig å flette inn bildene i innlegget når man laster opp.

Velg "bruk full editor", der vil det dukke opp en mulighet for å laste opp en bildefil. Når denne er lastet opp kan du trykke på "sett inn i innlegg".

Dette er enkelt og digg :D

post-22897-0-13760400-1435361497_thumb.j

*Bildetekst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.