Gå til innhold
Fiskersiden

Hvordan kaste med den?


roysen
 Share

Recommended Posts

Plukk den opp med høyre hånd (eller venstre hvis du har slike preferanser), før armen rolig bakover, sikt på det du skal treffe (bør være noe billig, feks Arne Hjeltnes) og før armen fremover med stor kraft. Slipp snella når armen din er omtrent ved klokken 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukk den opp med høyre hånd (eller venstre hvis du har slike preferanser), før armen rolig bakover, sikt på det du skal treffe (bør være noe billig, feks Arne Hjeltnes) og før armen fremover med stor kraft. Slipp snella når armen din er omtrent ved klokken 11.

Viser telleverket hvor langt man har kastet den, eller antall kast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som har hjerte til å kaste en snelle til flerfoldige hundre, hva skjedde med god gammeldags steinkasting.. :wtf:

Men det er vel det såkalte bruk og kast samfunnet vi lever i.. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som har hjerte til å kaste en snelle til flerfoldige hundre, hva skjedde med god gammeldags steinkasting.. :wtf:

Men det er vel det såkalte bruk og kast samfunnet vi lever i.. :rolleyes2:

Derfor sluttet jeg med fluekasting og satset på flue+dobb... ;) Fluekasting ble dyrt i lengden , og ga mindre fisk, dog likte jeg lyden av piskingen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor sluttet jeg med fluekasting og satset på flue+dobb... ;) Fluekasting ble dyrt i lengden , og ga mindre fisk

Din...din... skitne vantro hund, hvordan kan du si noe slikt på et offentlig forum og besudle noe så perfekt. Det er ikke snakk om hvor mye fisk man fanger, men hvordan man fanger den. Slikt snakk hører bedre hjemme på lukkede diskusjonsgrupper for vantro, kjettere, og annet frafallen skrot bøy ditt hode i skam. Kastedupp ærlig talt (snøft)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg skal si hvordan det gikk når jeg har prøvd Erik ;)

Kast en i en Norges-pakke og send den til meg, så er du kvitt alle problemene dine. Hvis du sender meg adressen din i et PM, skal jeg (under tvil) sende deg en ubrukt Norges-pakke. Så klar jeg forventer at du blir meg evig takknemlig. Utakk er verdens lønn som det så fint henter

Endret av Afre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.