Gå til innhold
Fiskersiden

håv type?


Frank Nilsen
 Share

Recommended Posts

Hva kan anbefales av lange håver?

Sliter med å håve suter til tider, ikke alltid lett å få de nærme nok land og i tillegg tungvint når jeg har lang karpe stang og kort håv.

Kikket litt rundt på nettet, de mest kjente merker som Drennan og lignende sliter jeg med å finne i norske nettbutikker.

Ute etter 2,5 meter pluss, helst 3 delt / teleskop? Noe som er greit å ha med seg i skog og mark på letting etter den beste fiskeplassen

Hva kan anbefales? Eventuelt hvor jeg får tak i.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den jeg har, mye for pengene, men slett med lang grunt, måtte balansere 1,5m ut i søla på små tømmerstokker, i tillegg slet jeg med å få fisken i nettet, manglet 20-30cm for å få fisken i nettet, fisken sto og vippet på kanten mange ganger:p flaks jeg ikke mistet noen, hadde heldigvis slit de noe ut etter kjemping i siv ol, så tenkte på bedre rekkevidde

Tenkte noe lignende denne i bilde linken under her, Drennan i dette tilfelle, kan velge 2 eller 3 stenger etter behov.

http://img.pecheur.com/telescopic-carp-landing-net-spirit-folding-head-z-996-99632.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.