Gå til innhold
Fiskersiden

Stugudal/Sylan


hårrånj
 Share

Recommended Posts

Masse fiske i det området og bra fisk i mange av vannene. Jeg er glad i Sylsjøen. Der er det masse pen røye samt en del ørret. Sprekeste ørreten jeg vet om. Ta med deg telt og bruk en dag eller to. Fisken biter greit på spinner og små sluker For ørret ville jeg prøvd en wobler om kvelden/natta langs land...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fiske i det området og bra fisk i mange av vannene. Jeg er glad i Sylsjøen. Der er det masse pen røye samt en del ørret. Sprekeste ørreten jeg vet om. Ta med deg telt og bruk en dag eller to. Fisken biter greit på spinner og små sluker For ørret ville jeg prøvd en wobler om kvelden/natta langs land...

Hvor på Sylsjøen da? Eller biter det som regel overalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Noen som har vært oppe ved Skarddørssjøan på baksiden av Skardsfjella (delvis på svensk side)?

Dog har det blåst endel de siste dagene her, så man må nok ta det en dag det er vindstille, dersom man skal fiske med flue. Apropos vind, har noen tips til vann/elv som ikke er så vindutsatt som det kan funke med flue på dager med endel vind?

Endret av hårrånj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.