Gå til innhold
Fiskersiden

En ledig plass til Panama 8-11-15


blogz
 Share

Recommended Posts

Vi har en ledig plass på turen som er nå i november. Fra 8. til 18. november.
Hvis du bare er bittelitt sugen på å bytte ut mørketid og regn og kulde med jungel, solvarme og snellehyl bør du kjenne din besøkelsestid.

Target fisker er Roosterfish

panama127.jpg

Amberjack (særs velsmakende)

panama104.jpg

Gulfinna tunfisk

P1000174.jpg

Og ikke minst Cubera Snapper, havets rabbagast

20131106_17180420131106_101.jpg

Hovedvekten av fisket er med popper\overflate agn og noe er speedjigging. Utstyret som skal håndtere de største fiskene bør tåle minst 100 pund og snella bør ha en bremsekraft på ca halvparten.

Utstyr kan leies på plassen og du vil kunne få tips fra både oss som reiser med deg og fra guider og reiseleder. Kan lønne seg å være litt i fysisk form (her er jeg redd jeg mangler litt, men satser på å flyte på adrenalin igjen)

Dette er en godt arrangert tur som drar nytte av flere lokale forhold som øker kjangsen for en god opplevelse. Både fiskemessig og turmessig. Har du en skvett jungelolje og litt solfaktor 50 så tør jeg påstå at du kommer til å trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov til å spørre om hva en slik tur vil koste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil komme på litt over 30 000 kroner pluss utstyr og tips til guiden og alkohol.

Ajajaj, da har man noe å spare til i tiden som kommer. Høres ut som en kjempe kul tur med mange opplevelser. Blir spennende å lese rapport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.