Gå til innhold
Fiskersiden

Selges: stenger, sneller, jigg, woblere etc


erik
 Share

Recommended Posts

Eventuell frakt må du stå for selv. Alt befinner seg på Høvik, Bærum, rett utenfor Oslo.

Sneller.

Helt ny Shimano fx 1000RA i eske. Aldri brukt, gevinst fra en konkurranse. Pris: 100,- 50,-

IMG_2533.JPG

Brukt en gang, Shimano Nexave 1000R med ca 0,10 Fireline. Pris: 250,-

IMG_2519.JPG

IMG_2520.JPG

IMG_2521.JPG

Knapt brukt, Shimano Hyperloop 2500 med monofilament. Pris: 50,- 25,- Solgt

IMG_2528.JPG

IMG_2529.JPG

Godt brukt, Shimano Corvalus 300. (Uten knarr). En med Fireline, en med monofilament. Perfekte ismeitesneller, eller for lettere dorging. Pris per stykk: 300,- 150,- Solgt til Stian NE.

IMG_2530.JPG

IMG_2531.JPG

Fluesneller, ubrukt. En for ca AFTM 2-4 og en for 6-8. Den lille er i aluminium. Den store er i kompositt og har et elastisk bånd for å holde snøret på plass når snella ikke er i bruk. (Den store er solgt til Karl Johan.) Pris per stykk: 300,- 150,-

IMG_2543.JPG

Stenger

Trollingstang selges da jeg er i ferd med å gå over til å bare bruke 7' stenger ved trolling. Shimano Catana AX Downrigger 240MH. Bra dorgestang med mange timer i min tjeneste. Like bra til dyprigg som planerboard eller flatlinetrolling, parabolisk aksjon. Selvfølgelig beregnet på multiplikatorsnelle. Link til importørens beskrivelse:http://www.elbe.no/fisk/produkter/stenger/tidligere_modeller/19435/no
Pris: 100,- 50 Solgt til Stian
IMG_2510.JPG
Teleskopstang, Shimano TC STE200ML. 2 meter, 5-20g kastevekt. Slaskeraie, men grei ekstrastang eller som nødstang i bilen. Pris: 100,- 50,-
IMG_2536.JPG

Jigger.

Jeg har fler av diverse gummi enn jeg vil klare å bruke i løpet av et liv.

Jiggpakke to. Noen brukt, noen nye. Pris: 200,- 100,- Solgt

IMG_2544.JPG

Jiggpakke tre. Stooore jigger, Relaxen øverst på bildet er 40 cm. De fleste brukt. Pris: 200,- 100,-

IMG_2545.JPG

Jiggpakke fire. Diverse Storm, noe brukt. Pris: 150,- Solgt til mag.

IMG_2546.JPG

Jiggpakke fem. Diverse gjeddegodis, noe brukt noe ubrukt. Bulldawgen (nederst) alene er verdt prisen. (Den veier forøvrig 210g og er 44 cm) Pris: 250,- 125,-

IMG_2547.JPG

Jiggpakke seks.

To Savagear slugs med hoder. Pose med små shadjigger. Pris: 60,- Solgt til mavi.

IMG_2548.JPG

Pose med lilla curlytails. Pris: 20,- Solgt

IMG_2516.JPG

Savagear LB soft 4play 8cm "fluo yellow glow". Tre kropper og ett hode. Pris: 30,- 15,- Solgt til Morten M

IMG_2518.JPG

Twist Replicant. 19 cm, 60g. Pris: 40,- 20,-

IMG_2522.JPG

Woblere og sluker.

De første er ikke brukt, nye i pakke, men selges da jeg har flere tilsvarende.

StrikePro EG-145-F (farge 568-713). 120 mm, 12,6g ca dyptgående 3m. Pris: 30,- Solgt til mag.

IMG_2513.JPG

J-plug. Fire stykker. Pris for pakken 250,- 125,- Solgt

IMG_2511.JPG

IMG_2512.JPG

Alle under er brukt, men de er hele og tåler mange fisk fortsatt. (De som ikke faller innenfor den kategorien er kastet.) Det kan være en rusten krok eller to inne i bildet.

AGAT-jerkbaits. Pakke i boks. Pris: 300,- 150,- Solgt til Stian

IMG_2524.JPG

Woblerpakke gjedde, med to mindre for morro skyld så du får fisket litt abbor i lunjspausen... Pris: 350,- 175,- Solgt

IMG_2526.JPG

Diverse-pakke 1. Wobler, sluk og spinner-pakke med boks. Pris: 150,- 75,- Solgt

IMG_2539.JPG

Diverse-pakke 2. Smågodis for ørretfiske med boks. Pris: 200,- 100,- Solgt

IMG_2540.JPG

Elias-sett for barn. Aldri brukt. Pris: 40,- 20,-

IMG_2541.JPG

IMG_2542.JPG

Ørretpakke med woblere, sluker og mini-jerkbait. Pris: 150,- 75,-

IMG_2549.JPG

Bokser/ slukskrin.

Plano er kongen på haugen blant slukbokser. Denne har aldri vært brukt, men jeg har 10-15 andre som har fungert bra i alle år. Jiggbestandig og med flyttbare vegger. Pris: 70,- Solgt til mag.
IMG_2506.JPG
IMG_2507.JPG
To bokser i pakke, begge brukt. En Plano og en Biltema. (Planoboksen er den samme modellen som bildene over.) Pris for pakken: 50,- Solgt til mavi.
IMG_2534.JPG

Stangholder. Clas Ohlson sitt smått legendariske stangorgel har dessverre gått ut av produksjon. Jeg kjøpte to for å få på flere stangholdere og lakkerte så det skulle bli penere. Festes i åregaffelholdere og kan justeres i bredden. Kan sikkert ha godt av en ny runde med lakk, men ellers godt som gull. Pris: 200,- Solgt til Elvelaks

IMG_2550.JPG

Gjeddefortom. En passelig haug med både lange og korte. Pris: 50,- 25,- Solgt til Morten M.

IMG_2527.JPG

Ikke direkte fiskerelatert, men gøy lell.

Reiseveske for sykkel. Tar en sykkel, uansett type. Baggen er aldri brukt, jeg kjøpte en ny etter at et flyselskap sendte den jeg hadde på jorden-rundt-reise. Når den første baggen min endte opp med å komme hjem før antatt, satt jeg derfor med dobbelt sett. Min downhillsykkel passer fint oppi. Ergo skal du ha noe rimelig spesielt for at du ikke skal klare å pakke sykkelen din fint inn i denne. Godt med lommer, god polstring og gummiknotter under. Link til dagens versjon med samme mål:
http://www.planetx.co.uk/i/q/BAPXDLBB/planet-x-deluxe-bike-bag

Pris: 500,- 250,- Solgt
IMG_2492.JPG
IMG_2493.JPG
Truger. Atlas 825 aluminiumstruger. Meget bra truger, men litt for små for mine 80 kg pluss utstyr. Perfekt "damemodell" eller for de gutta som har spist mindre lørdagsgodt enn meg. Dette er noe helt annet enn de trugene som selges for noen få hundre kroner, så kalte "utedotruger". Dette er solide greier med skikkelige tenner under for å gå i terreng med. Brukes med fjellstøvler. Pris: 800,- 400,-
IMG_2494.JPG
IMG_2495.JPG
IMG_2496.JPG
Helsport enmannstelt. Helsport Bivuak 1 (Gore-Tex). Genialt telt for solotur, egentlig et avansert soveposetrekk med en bøyle over hodet og lufteventil. Har vært brukt endel, men ingen rifter eller annet tull. Egentlig en helt fantastisk ting, men jeg bruker det rett og slett ikke mer. Pris: 900,- 450,- Solgt til Line
IMG_2500.JPG
helsport.jpg
Snowboard, Santa Cruz Duo Freedom 163. Kjøpt som reservebrett men har etterhvert innsett at med min kjørestil kommer det aldri til å bli behov for reserven. Dette er et meget bra brett for deg som carver mer enn du kjører i pipen, langt over de brettene du finner i ymse "pakkeløsninger". Stilrent design for oss som er kvitt de fleste kvisene. Pris: 1000,- 500,-
IMG_2497.JPG
IMG_2498.JPG
Førstehjelpsutstyr. Et must i alle båter etc. Pris: 100,- 50,-
IMG_2537.JPG
IMG_2538.JPG
Soveposetrekk, Ajungilak Grevling (Twin, dvs med glidelåsen på høyre side). Pris: 300,- 150,- Solgt til Håvard
IMG_2499.JPG
Rumpetasker, Swix og Alt om Fiske. Aldri brukt. 30,- per stykk. Solgt til mavi.
IMG_2501.JPG
Ryggsekk, Bergans 30L, tror aldri jeg har brukt den. "Sportshuset". Pris: 200,- Solgt til Morten O.
IMG_2503.JPG
IMG_2504.JPG
Drivanker kjøpt hos Maritim. 135X142cm. Stort, beregnet for båter opp til 30 fot men perfekt for driftfiske fra mindre båter. Selges da jeg ikke bruker det mer etter montering av frontmontert elmotor. Pris: 200,- Solgt til mavi.
IMG_2505.JPG
Gavekort, Seatronic a 250,-. Pris: 200,- 100,-
IMG_2525.JPG
Støveltrekk. Vanntette trekk med gummisåler for bruk utenpå sko og støvler. Genialt ved overvann på isen eller i våt snø og myr. Skostørrelse 41-43. Pris: 50,- 25,-
IMG_2502.JPG
Eheim forautomat for akvarier. Pris 200,- Solgt til Egil.
IMG_2514.JPG
IMG_2515.JPG
Sealskin vanntette hansker, størrelse large. Brukt noen ganger, men for korte i fingrene for meg. Pris: 100,- Solgt til mavi.
IMG_2517.JPG
Silver justerbart giverstativ. Justerbart feste for ekkoloddgiver, monteres på båtens akterspeil og gjør at du kan justere ekkoloddgiveren opp og ned uten verktøy. Et must for båter som sjøsettes på dårlige ramper. Selges da jeg solgte båten før jeg rakk å montere denne. Pris: 200,- 100,-
IMG_2523.JPG
Vanntett actionkamera. Tar minnebrikke opp til 32GB. Kan filme eller ta bilder med fast intervall. Lades med USB-kabel. Pris: 150,- 75,-
IMG_2535.JPG
Alt selges "as is".
Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, har startet en lite "ferskvanns-satsing" nå som båten er på land, så kunne godt tenkt meg litt av det du selger. Fortrinnsvis:

Jiggpakke to. Noen brukt, noen nye.
J-plug. Fire stykker.
Woblerpakke gjedde, med to mindre for morro skyld så du får fisket litt abbor i lunjspausen...
Diverse-pakke 1. Wobler, sluk og spinner-pakke med boks.
Diverse-pakke 2. Smågodis for ørretfiske med boks.
Hvordan høres 500kr ut?
Kan hente.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har startet en lite "ferskvanns-satsing" nå som båten er på land, så kunne godt tenkt meg litt av det du selger. Fortrinnsvis:

Jiggpakke to. Noen brukt, noen nye.
J-plug. Fire stykker.
Woblerpakke gjedde, med to mindre for morro skyld så du får fisket litt abbor i lunjspausen...
Diverse-pakke 1. Wobler, sluk og spinner-pakke med boks.
Diverse-pakke 2. Smågodis for ørretfiske med boks.
Hvordan høres 500kr ut?
Kan hente.

Ok, sender adresse i PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.