Gå til innhold
Fiskersiden

Redigerte innlegg - nesten halve kalenderinnlegget forsvant?


BanJon
 Share

Recommended Posts

Hei folkens!

Det ser ut til at en eller annen form for feil i FS editor (når man skal redigere innlegg), så ca halve kalenderluken min har forsvunnet. :(

Jeg skulle redigere inn én setning under bildet av TICA snellen, og når jeg trykket "Lagre" så hadde editoren av en eller annen mystisk årsak fjernet alt som var under bildet av Daiwa 250L (bildet av sideplate med knarr).

Jeg er rimelig matt av dette, siden det samme skjedde i går da jeg redigerte. Da trodde jeg at jeg ved en glipp hadde markert tekst og glemt å ta vekk markeringen, men det viser seg nå at det ikke var tilfellet.

Til info så skjedde dette via Chrome nett-leser, om det skulle vise seg å ha noe å si.

Så jeg får bare beklage til de som leser kalenderinnlegget mitt i dag - innlegget er faktisk mye lenger og har mange flere bilder. Jeg er på jobb nå og må ta den svært kjedelige jobben med å legge dette inn for tredje gang i kveld isteden; det tar lang tid. :-/

Har noen andre opplevd noe lignende eller noe trøbbel med innlegg i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det er samme problemer som deg, men vet SMS har slitt litt tidligere.

SMS har et par lange kalenderinnlegg på samvittigheten, der ting har blitt sletta. Han løste det i fjor med å skrive det fordelt på 2 poster i tråden, der en av oss måtte legge inn ett tomt innlegg i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Syns også at det er rart at editoren ikke klarer å hente frem hele posten; sjekket istad og den klarer ikke vise mer enn til bildet av Daiwa 250L sideplaten. Må jo være en grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er kalenderbidraget mitt redigert ferdig for siste gang. Nå brekker jeg meg litt av Photobucket linker og copy-paste av tekst. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.