Gå til innhold
Fiskersiden

Kinetic o2 vadebukse


Nils Marvin
 Share

Recommended Posts

Jeg har den. Helt ok til en grei penge. Sømmene kunne vært sterkere, fått en liten lekkasje i skrittet etter nesten 1 års bruk. Liten i størrelser, gå opp en størrelse for litt mer bevegelsesfrihet. Og evt litt tykkere med klær under hvis den er til vinterbruk. Vadeskoene er behagelig, men bruker lang tid på og tørke. Og slipper inn litt mer sand enn det man liker som kan gnage på sokken. Vadejakken er helt ubrukelig for mitt vedkommende, gjør deg iskald også. Den er for sommerbruk.

Endret av stranger79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte dette settet i nesten to år, en søm som starta å ta inn vann nedenfor kneet på ene beinet gjorde at jeg nå har bytta til noe annet. Helt greit, slenger meg på at jakka er kald. Kjekt med ulgenser eller noe under dersom det er kjølig, så kan være lurt å tenke på når du velger størrelse.

Nå var ikke jeg for flink til å henge den opp og vedlikeholde den, samt at den fikk kjørt seg litt ekstra i ulendt terreng, så vil tro levetiden burde vært lengre enn det jeg hadde med den.

Endret av OleSlora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.