Gå til innhold
Fiskersiden

Is Bunnefjorden?


Zeratul84
 Share

Recommended Posts

Uten at jeg har sjekket så tipper jeg at den ikke er så langt unna. Det begynte å legge seg når vi titta litt der i starten av desember, men da en hinne. Det har jo regnet og snødd hatter og høy siden den gang.

Anyhow - overflatevannet som er der består helt sikkert primært av ferskvann nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg var det på Lørdag, såg mange små Hvitling som metats opp.

Isen var sirka 30 cm.

Fikk en kilostorsk og en Lyr på 40 cm.

Men visst burde det vara mulig å finne bedre Torsk fra isen eller må det bli is øver mer av fjorden først?

Hvor var dette om du kan avsløre? :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan isforholdet på bunnefjorden (nesset) er i dag eller kan bli til helgen etter en uke med tropisk varme?

Update: Var dder 30.januar. Blank is uten snø, men med tegn til sprekk (inners inne i fjorden). Så ikke en eneste person i området, så valget var at vi fant et sted uten is. Prøve igjen neste helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update: Var dder 30.januar. Blank is uten snø, men med tegn til sprekk (inners inne i fjorden). Så ikke en eneste person i området, så valget var at vi fant et sted uten is. Prøve igjen neste helg..

Hvordan ble fangsten?

Hvor tok isen slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Av ymse grunner fristet det ikke å droppe flytedress og tre lag ull til fordel for Speedo. :lol:

Poenget var først og fremst å teste et ekkolodd, men jeg rakk å vertikalfiske 20 minutter eller så på slutten. Dog fant jeg ikke fisk større enn jiggen min, så det ble ikke det helt store.

Endret av erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.