Gå til innhold
Fiskersiden

Hytte ved Brunkollen i Bærumsmarka til utlån/leie


Vango
 Share

Recommended Posts

Hei!

Har en hytte ved Brunkollen som jeg ikke får brukt, ei heller vedlikeholdt. Ønsker å låne den ut til noen som kan vedlikeholde den. Skal ikke påføre den enkelte store utgifter, og kan selv bidra ved behov.

Hytta er vel 65 m2 med hems på 30 m2. Gammel forenings hytte med to soverom totalt 6 sengeplasser, samt hems med madrasser med plass for en 10-12 stykker. Utsikt over fornebu landet og vannet hvis man rydder litt trær.

Solcelle anlegg, samt vedfyring og gass. Vann hentes i brønn og utedo. I tillegg vedskjul etc.

Hytta ligger ca 5-10 min å gå fra Brunkollen serverings hytta mot muren, og ca 35 min oppover fra Burud vann - 25 min nedover. Noe lenger fra skytterkollen.

Hytta trenger primært litt planker på altanen og trapp, samt maling og tømming av takrenner, hugging av trær, og kanskje innsetting av ny fyringsovn inne (vi bruker den som står der).

Ta kontakt hvis det er noe dere lurer på

Endret av Vango
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei

jeg er veldig interessert .

er handyman og har det meste av verktøy

bor i bærum , godt voksen , gift og har hund-er

i tillegg ville min datter og svigersønn + en solstråle av en liten pike på 3 år

også bli glade og bidra til bruk og fixing. de bor også i bærum.

Dersom vi blir kjent og kommer godt overens , har vi mulighet

til å på sikt å kunne tilby litt bytte lån - vi har et sted ved sjøen 30min fra Oslo og gammelt hus på en øy 10-12 timer fra oslo

mvh - 41519189 / 67540655 - soenivar@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.