Gå til innhold
Fiskersiden

Haspelstang speedjigging


Storseien
 Share

Recommended Posts

Hei! Gjekk i kjøp av en prey jigger 6 fot haspel som ikke falt helt i smak til mitt type fiske. Så blir å bytte den eller kjøpe en annen. Har sett litt på westin w3 powercast 40-130g eller w3 powercast 60-180g. Hadde gått for 180g viss prisen var den samme. Noen erfaringer med disse? Har også sett på shimano aernos 120g. Kan man fiske med tyngre pilker en kastevekten eller blir det tungt?

 

Viktig at stangen har et langt skaft så jeg kan legge den gått under skulderen når jeg fisker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Hei!

Har selv en 10,3' 40-130gr westin w3 powercast. og det er virkelig ei stang jeg kan anbefale! Hatt den nå i 2 år og er superhappy med den. Kjøpte min primært til spinnfiske fra land men har også brukt den fra båt til speedjigging  ( litt vel lang, men det gikk )

Mer en nokk rygg til å pumpe sei på 10+ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ambassaduerBoy skrev:

Hei!

Har selv en 10,3' 40-130gr westin w3 powercast. og det er virkelig ei stang jeg kan anbefale! Hatt den nå i 2 år og er superhappy med den. Kjøpte min primært til spinnfiske fra land men har også brukt den fra båt til speedjigging  ( litt vel lang, men det gikk )

Mer en nokk rygg til å pumpe sei på 10+ 

Kul stang, men ikke noe jeg ville brukt til speedjigging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.