Gå til innhold
Fiskersiden

Kapp Verde


Chris S
 Share

Recommended Posts

Jeg skal en tur til Kapp Verde og kommer til og fiske en god del der nede i ca.2uker.

Og med dette så lurer jeg på om det er noen av dere som har vært her og fisket ?
Som kanskje har noen tips, historier eller blogg innlegg ang. dette.

Vis noen vet om noen fiske butikker for fiske utstyr så tar jeg gjerne i mot denne info også :-) 

Tror vi kommer til og være i Mindelo området.

All info ang. fisking her nede tar godt i mot. :-)

 

PS. ser at det er flere innlegg på siden fra Kapp Verde så kommer nå til og lese meg opp på disse når jeg har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi fisket i Kapp Verde i november 2013, men vi var på øya Boa Vista. Mener de het big game fishing og hadde avdeling på flere av øyene, var hvertfall veldig fornøyd med jobben de gjorde der vi var. I løpet av dagen kom det opp flere wahoo, yellowfin tuna, en dorado og en seilfisk. Spesielt doradoen og seilfisken var utrolig rått :)

Håper du får en fin ferie og masse fisk ;)

mvh Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎09‎.‎06‎.‎2016 at 8.29, LasseH skrev:

Hei!

Vi fisket i Kapp Verde i november 2013, men vi var på øya Boa Vista. Mener de het big game fishing og hadde avdeling på flere av øyene, var hvertfall veldig fornøyd med jobben de gjorde der vi var. I løpet av dagen kom det opp flere wahoo, yellowfin tuna, en dorado og en seilfisk. Spesielt doradoen og seilfisken var utrolig rått :)

Håper du får en fin ferie og masse fisk ;)

mvh Lasse

når du fisket disse fiskene hvilken teknik brukte du ?  bait,, jigging, poppers eller no annet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Chris S skrev:

når du fisket disse fiskene hvilken teknik brukte du ?  bait,, jigging, poppers eller no annet ?

Seilfisken og doradoen tok på en gummi-blekksprut som var rosa eller oransje like under overflata. Litt usikker på wahoo og tunfisken, men jeg mener disse tok på jigg som var mellom 2-6 meter under overflata. Vi trolla hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.