Gå til innhold
Fiskersiden

Klær med logo/trykk


Martin Karlsen
 Share

Recommended Posts

Hei,

Hvor er det dere bestiller klær med deres eget trykk på? Jeg selv har brukt både Spreadshirt og Vistaprint, men er ikke noe fornøyd med kvaliteten fra Vistaprint og jeg syntes Spreadshirt kan bli dyrt med tanke på mva og tollgebyret fra Posten..

Må være mulig med trykk foran, på armene og på ryggen (et lite bilde på ryggen, men resten tekst). Genser/jakker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Martin Karlsen skrev:

Hei,

Hvor er det dere bestiller klær med deres eget trykk på? Jeg selv har brukt både Spreadshirt og Vistaprint, men er ikke noe fornøyd med kvaliteten fra Vistaprint og jeg syntes Spreadshirt kan bli dyrt med tanke på mva og tollgebyret fra Posten..

Må være mulig med trykk foran, på armene og på ryggen (et lite bilde på ryggen, men resten tekst). Genser/jakker

Det finnes mange bedrifter som fremstiller dekaler til formålet og etter egen design . Enkel  å få det til ved bruk av strykejern . Vanligvis går det i silketrykk når det gjelder store kvanta , men med små kvanta er dekaler ment til varmpreging en grei , økonomisk og meeeeget holdbar alternativ om du velger holdbare tekstiler.

Limer link til bedriften jeg pleier å bruke . Bra kvalitet til fornuftige priser. 

http://profilsenteret.no

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.