Gå til innhold
Fiskersiden

Resen tittel


Aurejeger
 Share

Recommended Posts

Ohoi :)

 

Dette er vel muligens hovedsaklig spørsmål til veteranene og moderatorene her inne på forumet.

 

Jeg har lagt merke til at enkelte meritterte brukere her inne har en ganske så resen tittel.

Jeg har f.eks. blitt oppgradert fra medlem til aktivt medlem etter et visst antall skrevet innlegg.

Ettersom det sivile rang anarkiet virker fraværende her undrer jeg meg følgende:

Er om disse mer resne titlene jeg ser er forbeholdt de udødelige med tusenvis av innlegg skrevet her på FS?

Om så ikke er tilfelle lurer jeg hva en General-Admiral i AureJeger Kommandoen bør etterstrebe for å bli innlemmet i en slik eksklusiv klubb?

 

Paa forhaand takkes det for opplysende svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Som du sier oppdateres tittel med aktiviteten etter en gitt standard.

Men så har noen av oss vært såpass storkjefta at vi har fått "customtitler" fra FS-Generalen (Bernt). Enten fordi vi har bedt pent om det (feks jeg) eller fordi vi har "bedt om det" ved å være passelig spydige/morsomme/ensrettet/kjedelige. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, erik skrev:

Som du sier oppdateres tittel med aktiviteten etter en gitt standard.

Men så har noen av oss vært såpass storkjefta at vi har fått "customtitler" fra FS-Generalen (Bernt). Enten fordi vi har bedt pent om det (feks jeg) eller fordi vi har "bedt om det" ved å være passelig spydige/morsomme/ensrettet/kjedelige. ;)

Hjertelig takk erik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.