Gå til innhold
Fiskersiden

Storauren eller en sluk som ligner ?


Bonavar
 Share

Recommended Posts

20 timer siden, Aurejeger skrev:

Nå blei jeg forferdelig nyskjerrig på hvor mye storauren koster der du handler...

LOL !!   Dem koster 110kr på nett så det er ikke veldig dyrt ,)

+ frakt da bir det plutselig 60kr ekstra. Ikke sett dem i noen butikk på lenge

Endret av Bonavar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bonavar skrev:

Takk for tips skal ta en titt til uka. Synes dem er dyre på alt jeg. Dem tar 300kr for OFA fiskeboka som koster 250. Dem har mange ting som andre sport å fiskebutikker ikke har så jeg skal kanskje ikke klage :)

Det at OFA boka koster 299 er fordi at boka koster 50 kr i frakt. Boka er forresten utsolgt fra OFA og nesten ingen andre butikker som har. Det kommer først et nytt trykk om ca et halvt år etter det jeg har forstått. Husk at hvis du har fiskekort i OFA land eller medlem i en lokalforening får du fort 10% rabatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eivind Stensrud skrev:

Det at OFA boka koster 299 er fordi at boka koster 50 kr i frakt. Boka er forresten utsolgt fra OFA og nesten ingen andre butikker som har. Det kommer først et nytt trykk om ca et halvt år etter det jeg har forstått. Husk at hvis du har fiskekort i OFA land eller medlem i en lokalforening får du fort 10% rabatt. 

Gsport (gamle gresvik) bak Oslo City har et hav av den boka. Kjøpte den 9 ende utgave der nå for 250kr. Løp å kjøp om det er noen som skal ha. 

Endret av Bonavar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.