Gå til innhold
Fiskersiden

Nitelva Lillestrøm beste fiskeplasser?


Didrik
 Share

Recommended Posts

Hei!

Har vært en del å fiska i Nitelva i Lillestrøm, etter 5 timer med fisking hver dag i en uke i strekk sliter jeg fortsatt med og få en ordentlig god fisk, så langt har jeg kun fått en Gjørs (1kg) og en bitte-liten abbor (100g). Saken er at jeg kun har fisket på to faste plasser og at jeg ikke får noen fisk der, og om noen her fisker der i blant og vet om noen bedre fiskeplasser enn den jeg er på hadde det vært fint med hjelp. Jeg pleier som regel å fiske ved Lillestrøm dyreklinikk. Hadde vært supert om noen kunne komme med noen tips om hvor jeg burde stå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen plasser som skiller seg spesielt ut i Nitelva på det strekket som du sier med unntak av Dynovika.

Hva fisker du etter, og hvordan fisker du? Plassen ved utløpet av Sagelva huser sjeldent noen store fisker på denne tiden av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt enormt med øst-europeere der de siste 10 årene.

Spørs nok litt på når på døgnet du fisker også. Fisket ved dyreklinikken for noen år siden, men det var sein kveld/natt. Bunnmeite med halv flire. Fikk gjedde på 5+ og gjørs på 3, men det kan jo ha vært flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rage skrev:

Det er ingen plasser som skiller seg spesielt ut i Nitelva på det strekket som du sier med unntak av Dynovika.

Hva fisker du etter, og hvordan fisker du? Plassen ved utløpet av Sagelva huser sjeldent noen store fisker på denne tiden av året.

Abbor, gjørs, gjedde. Fisker som regel med sluk/spinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.