Gå til innhold
Fiskersiden

TV kanal som viser mye fisking ?


Bonavar
 Share

Recommended Posts

Outdoor Channel viser mye fiske, men for det meste bassfiske og amfetaminrusede amerikanere som skriker til kamera " NAILED THAT MOTHERFUCKER!" Om du liker en litt mer britisk fremtoning med fisken i fokus kan "The Pike and I" anbefales, eller hva som helst med Mick Brown. Det samme kan "A Passion for Angling" og "Catching the Impossible" med Martin Bowler. Der har du noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Den ‎09‎.‎08‎.‎2016 at 22.23, Aurejeger skrev:

animal planet sender river monsters med jeremy wade og endel annet

Ja, men Jeremy Wade gjør mye dumt i programmet. Han dikter opp historier, hopper i vannet når han sier at han ikke vil være der og han sier at fisk som er harmløse er farlige. Jeg husker spesielt en episode hvor han fisket på en fiskepark jeg faktisk har vært i, og han fikk på en arapaima. Han sa at det er farlig å gå i vannet med dem, så to sekunder etterpå hopper han i vannet med den. På den parken kan man sitte der i skyggen mens man drikker en iskald øl mens man fisker. Jeg får bare vondt i kodet av programmet hans.

Håper han ikke lager en episode om laks!

Det er flere folk som har dødd av laks en det er folk som har dødd av en arapaima forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Titanic skrev:

Jeg har det selv! :) 

Når skal du legge ut en ny video?

Takk for det :)

Vanntemperaturen ligger på ca 18 grader nå så det er mest makrell å få.

Elva er også styggvarm og sjøørreten vegrer seg.

Da pleier jeg egentlig å vente til tempen synker litt, men siden du spør bør jeg vel nesten ta med meg stanga og tre på meg kameracapsen og se hva jeg kan få til en av de nærmeste dagene :) 

Hyggelig at du følger med på mine enkle opplastninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.