Gå til innhold
Fiskersiden

Okuma Pink, erfaringer?


Aurejeger
 Share

Recommended Posts

Ohoi :)

Jeg vurderer denne stang/snelle komboen til fruen og lurer på om det er en god stang og snelle løsning eller om det er noe rosa skiit.

http://www.skittfiske.no/avdelinger/fiskeutstyr/fiskesett/haspelsett/okuma-pink-pearl-7-1-5-20g-pink-p-30fd-haspelpakke-for-jenter-137457-p0000120949?gclid=CNvwy6Cg0s4CFegMcwodNtUBuw

Den eventuelle fremtidige brukeren har begrenset erfaring med fiske og har brukt mitt shimano utstyr hittil.

Takker på forhånd for all hjelp med å ikke kjøpe katta i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne til datter til jul i fjor. Må si det funker som bare det! Stangen har overraskende fin aksjon synes jeg. Snella er og helt grei til prisen. En annen kompis kjøpte den for noen år siden til kona, veldig fornøyd. 

Jeg kan anbefale i alle fall. 

Hilsen 

Stian

Edit: Jeg komplementerte med rosa sene fra Daiwa, da var lykken komplett her i huset:-) 

Endret av Stian N E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på Svinesund å handlet for 2 uker siden. Da var vi på det senteret som ligger 5 min kjøring forbi selve Svinesund. Der var det halv pris på stang å sneller. Hvit,rosa,blå osv i 7,8 og 9 f. Tror det var 1/2 pris på det meste der. Stang + snelle var 5-600kr mener jeg å huske. Det var Shimano da. Fiskebutikken ligger nede i 1 etg. Fint utvalg der må jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.