Gå til innhold
Fiskersiden

Tips til isbor ?


Bonavar
 Share

Recommended Posts

17 timer siden, Potemkin skrev:

Hadde klaget. Rødt er en jubileumsmodell og har punktsveiset spiral.
Mulig coatingen er dårligere i tillegg. Hvor mye betalte du?

Jeg betalte full pris å nå mener dem UR Rantanen grønt har godt ut å det jeg har fått er den nye modellen. ???  

Det heter ikke en gang det samme. Dette må jo være en feil her ??

Dette er hva dem skriver til meg :   Det er samme boret bare nytt navn og farge. Hilsen Abru

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Bonavar skrev:

Jeg betalte full pris å nå mener dem UR Rantanen grønt har godt ut å det jeg har fått er den nye modellen. ???  

Det heter ikke en gang det samme. Dette må jo være en feil her ??

Dette er hva dem skriver til meg :   Det er samme boret bare nytt navn og farge. Hilsen Abru

 

Jeg tror faktisk det Abru skriver er riktig, skal være samme kvalitet dette. Ifølge hjemmesiden til Leirud er dette UR med nytt navn og ny farge.( Nå har ikke jeg prøvd dette boret, så dette er kun hear/ say fra min side.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, don don skrev:

Jeg tror faktisk det Abru skriver er riktig, skal være samme kvalitet dette. Ifølge hjemmesiden til Leirud er dette UR med nytt navn og ny farge.( Nå har ikke jeg prøvd dette boret, så dette er kun hear/ say fra min side.)

Takk for svar men vurdere nå å sende en link av denne tråden til Abru så dem kan få delta i tråden selv. Å svare på uoppklarte spørsmål sikkert mange av oss har.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Potemkin skrev:

Fikk du et 205mm bor eller 155mm 135mm. Hva betalte du i kroner? Vinrød skal bare finnes i 135mm og 155mm.

Dem sendte meg 205mm i vin rødt ja. Betalte også i kroner. Sitter å mailer frem og tilbake med dem nå. Å dem sier dem er tomme for det grønne å jeg må gjerne få pengene tilbake om jeg ikke er fornøyd. 

Er dem tomme for det grønne å har sendt meg det røde eller er det d røde som har att over for det grønne å hvorfor bytte navn ??  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Potemkin skrev:

Hvor mye betalte du? Er du sikker på at du har fått 205 og ikke 155mm?

Gero selger grønn 205 for ca 2600.

Jeg har ikke funnet 1 bilde av vinrød i 205. Klikker jeg på linker havner jeg på 155 eller 135 i vinrød.

Ja det står 205 på boret. jeg laster opp bilder nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen er det noen som forstår denne meldingen ?

Sendte mail til en svensk fiske side å spurte om Heinola rød og grønt bor. Så fikk jeg svar tilbake.

Hej!
Det är rätt stor skillnad.
Den röda har ej helsvetsad spiral och ej heller rostfri borrkrona.
 
 
 
 
 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du har fått helsveiset bor og da er det nok beste utgaven. Virker sånn på prisen Gero kjører. 

Grunn til andre svar kan være tidligere modeller osv. Når det er sagt så er dette en grei lærepenge for å handle billig. Hadde du dratt på feks Gero hadde du sikkert klart å få ned prisen med 10-20 prosent hvis du handler med litt ekstra stasj, agn osv. 

Da hadde du vært sikker på hva du fikk , og garantert fått med noen gode tips på kjøpet. Og det er fort verdt de hundrelappene du har spart nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bonavar skrev:

Hei alle sammen er det noen som forstår denne meldingen ?

Sendte mail til en svensk fiske side å spurte om Heinola rød og grønt bor. Så fikk jeg svar tilbake.

Hej!
Det är rätt stor skillnad.
Den röda har ej helsvetsad spiral och ej heller rostfri borrkrona.
 
 
 
 
 
 

http://www.gero.no/nb-NO/kategorier/isbor.aspx

spør du om rødt , så tenker folk på den billig utgaven. Ikke vinrøde du har fått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.