Gå til innhold
Fiskersiden

Italiensk dupp


KimOst
 Share

Recommended Posts

Er det noen av dere som kjenner til italienske dupper (wagglere) hvor kroppen er blå og har mange små groper på utsiden for å bedre flyteevnen, slik som en golfball har. Antennen kunne justeres opp eller ned. Jeg husker ikke navnet på de duppende. Kanskje noen av dere vet hva jeg snakker om og hvor jeg kan skaffe flere av de? Nettbutikken jeg kjøpte duppende hos sist finnes ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Aristokraten skrev:

Nei ikke der... men når jeg leste linken husket jeg plutselig navnet. Cralusso. For noen dupper! De flyr virkelig laaangt og ikke minst rett frem der man sikter.

http://cralusso.com/en/products/waggler-floats/1006-rocket/

Jeg knakk min siste tidligere i høst da jeg kastet inni noen steiner på andre siden av vannet... fordi jeg er klønete...

nå gjenstår det bare å finne noen som selger disse i Norge... det er alltid så mye pes å bestille fra utlandet. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Potemkin skrev:

Leste litt om den og det var mest når duppen traff vannet som gjorde at denne duppen skillte seg ut fra de andre. Litt mindre splash.  

Kastelengden var ikke noe bedre kontra andre dupper. Kanskje den var mer retningsstabil i vind.

Jeg mener kastelengden var bedre enn hos andre wagglere og jeg har fisket med mye forskjellig.. DAM, middy, milo... den var i hvert fall veldig lett å kaste presist med. Traff alltid omtrent der jeg siktet. Helt klart min favoritt waggler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.