Gå til innhold
Fiskersiden

LMP svivelbase


Lord Flashheart
 Share

Recommended Posts

Det enda jeg veit er at LMP generellt har høg kvalitet på sine produkter. Svivelplatten er noe av dei bedre på marknaden. Hvordan rekkefestet er har jeg deremot ikke noen kommentar til meir enn at dette ser ut at være en "hjørneplate" og det betyr at rekkerøret må være i ca 90° bøj og ha samme høgde på begge sider.

Jeg veit at det er trollere i Sverige som har byttet ut Scottys originale svivelplatte til fordel for denne LPM sin svivelplatte. Kunne godt tenkt meg en slik selv men i svart eloxering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei er du gal! Skulle jeg lagd båt hadde den blitt like lett å styre som et sjakkbrett og måtte sannsynligvis hatt verdens største lensepumper for å holde seg flytende.
Er en proff som skal sveise sammen ei balje til meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ja, har to slike på min båt. Dog uten hjørnefeste siden jeg har mine rett i båtripa. Anbefale på det sterkeste å legge en god klatt kvalitetsgrease  mellom svirvelplaten og den som festes fast. allefall om du skal ha de i saltvann. Men kvaliteten er utmerket, fungerer utmerket og er riktig solid laget.

Anbefales på det varmeste

Ps, jeg har 3 stanghollere på mine. den rett fram står 90 grader rett opp og brukes kun til mellomlager ved utsett og transport. Riggen, en Mag 10 har en stangholder som brukes når jeg går med ei eller tre stenger

Endret av J.P
Ekstra info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.