Sondre pollestad

Seifiske

Recommended Posts

Hei har prøvd og fiske sei på Usken en får ingenting så kan dere gi meg tips på fiskeplasser på Usken til og fiske sei og torsk

har noen av dere tips på hekler og sluker det hadde fint :D

Endret av Sondre pollestad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
zapp    19

Det er dårlig med sei og torsk rundt Usken

zapp

Endret av zapp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
arnsvik    5

Ikke så mye sei i Byfjorden for tiden. I hvert fall har ikke jeg fått noe, som selvsagt ikke trenger å være noe mål på bestanden.  Var en tur opp på Sedegrunnen (Boknafjorden, ca. midtfjords mellom Kvitsøy og Karmøy) på søndag.  Der var det rikelig med pale mellom 0,7 og 1 kg.  Var i grunnen på jakt etter større sei, men den gang ei.

Har som sagt sjekket Byfjorden/Åmøyfjorden på dybder mellom 100 og 120 m på jakt etter storsei.  Masse garn for tiden, men har ikke truffet på fiskerne for å finne ut hva de får.

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 23.12.2016 at 23.02, arnsvik skrev:

Ikke så mye sei i Byfjorden for tiden. I hvert fall har ikke jeg fått noe, som selvsagt ikke trenger å være noe mål på bestanden.  Var en tur opp på Sedegrunnen (Boknafjorden, ca. midtfjords mellom Kvitsøy og Karmøy) på søndag.  Der var det rikelig med pale mellom 0,7 og 1 kg.  Var i grunnen på jakt etter større sei, men den gang ei.

Har som sagt sjekket Byfjorden/Åmøyfjorden på dybder mellom 100 og 120 m på jakt etter storsei.  Masse garn for tiden, men har ikke truffet på fiskerne for å finne ut hva de får.

Takk For svaret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå