Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som har fisket i Pollevannet ??


Bonavar
 Share

Recommended Posts

6 minutter siden, TT skrev:

Det er et naturreservat, men så vidt jeg kunne lese ut av verneforskriften er det ikke forbudt å fiske der. 

Ok vet du noe om fisket der ?

Vannet består av siv rundt hele så det er jo umulig å fiske i på sommeren. Kjørte forbi der hær om dagen da så jeg 2 som fisket der. Jeg vurderte å stoppe å prøve meg men orka ikke. Men ser for meg at urørte vann kan være bra å fiske i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Rage skrev:

Det er vanvittige mengder med smågjedder der.. MYE smågjedde. Men innimellom er det mulig å råke borti noen større abborer.

Hva er mer kjedelig en å fiske små Gjedder. De fleste vann huser små Gjedder å det er nesten slitsomt noen ganger å av kroke dem. Er stor Abbor jeg ville dra dit å prøve meg på. Takk for svar Rage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Bonavar said:

Hva er mer kjedelig en å fiske små Gjedder. 

Fiske gjedder som ikke biter i det hele tatt? :D

men fra revolver til spøk, hvis det er mengder med gjedde og abbor dær, burde ikke det være muligheter for en purke midt oppi det hele? Selvfølgelig vanskelig da snipene mest sannsynlig er mer bittevillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Issat-Erke Trosten skrev:

Fiske gjedder som ikke biter i det hele tatt? :D

men fra revolver til spøk, hvis det er mengder med gjedde og abbor dær, burde ikke det være muligheter for en purke midt oppi det hele? Selvfølgelig vanskelig da snipene mest sannsynlig er mer bittevillig.

Du er inne på noe der. Men om du har sett vannet ? Så er det ikke mye å skryte av. Ser ut som en liten pytt :) 

Så 2 stykker som satt der og pilket for noen dager siden. Da tenkte jeg why not !! Kjørt forbi der 1000 ganger men aldri fisket der. Kanskje jeg tar meg en tur snart men har allerede 2 favoritt vann å fiske Abbor fra isen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Bonavar said:

Du er inne på noe der. Men om du har sett vannet ? Så er det ikke mye å skryte av. Ser ut som en liten pytt :) 

Det har jeg dessverre ikke. Men vet om flere pytter som har produsert relativt store gjedder. Nå snakker vi ikke i +10kg klassen. Men er man heldig og på rett tid, vil jeg tro de kan kryppe opp til 10kg. Disse pyttene jeg snakker om skal det nevnes at er rimelig uforstyrret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Issat-Erke Trosten skrev:

Det har jeg dessverre ikke. Men vet om flere pytter som har produsert relativt store gjedder. Nå snakker vi ikke i +10kg klassen. Men er man heldig og på rett tid, vil jeg tro de kan kryppe opp til 10kg. Disse pyttene jeg snakker om skal det nevnes at er rimelig uforstyrret :)

Det jeg tenkte på også at vannet kanskje fisket lite i. Siden det er vanskelig å komme til osv. Vi får se hva jeg finner på ,) 

Skal oppdatere om jeg tar turen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.