Gå til innhold
Fiskersiden

Telt tur tæt på Fedafjord


Simon Lenda Andersen
 Share

Recommended Posts

hei

Beklager litt sent svar. Jeg vet ikke om fiskeforholdene, jeg kjenner til plassen som parkeringsplass, da jeg kjører langtransport. Men det er ikke veldig mange andre plasser å fiske fra land rundt fedafjorden, det er loddrette fjellvegger rundt det meste av den. Østsiden er omtrent helt utilgjengelig. Hva slags fisk/fiske er du interessert i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Den 11/2/2017 at 9.04, cannonbang skrev:

hei

Beklager litt sent svar. Jeg vet ikke om fiskeforholdene, jeg kjenner til plassen som parkeringsplass, da jeg kjører langtransport. Men det er ikke veldig mange andre plasser å fiske fra land rundt fedafjorden, det er loddrette fjellvegger rundt det meste av den. Østsiden er omtrent helt utilgjengelig. Hva slags fisk/fiske er du interessert i ?

Det er næsten ligemeget, sålænge der er noget at fange. Det er mere pladsen, som jeg er interesseret i. Jeg vil gerne vandre 15-20 min fra parkeringsplads til et sted tæt ved vandet, hvor jeg kan fange fisk og bo i nogle dage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.