Gå til innhold
Fiskersiden

Beste isfiske muligheter i Oslo/Akershus uten bil


GustavMahler
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Kan noen anbefale meg noe steder jeg kan prøve isfiskelykken i Oslo/Akershus område?

Jeg begynte med isfisking i år. Problemet er at jeg har ikke bil så tenkte å spøre dere som bruker også offentlig transport. Jeg har prøvd få ganger på Gjersjøen (der var resultater veldig avhengige av lufttrykk), var ikke helt fornøyd. Prøvde også 3 ganger på Store Tryvann, der var det litt bedre særlig med abbor men den var liten i størrelsen. I tillegg masse som krysser Tryvann på langrenn og spør om f eks jeg har fått noe makrell i dag. Slitsomt.

På forhånd tusen takk for alle anbefalinger og tips!

Hilsen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartkulp ved sognsvann er veldig lett tilgjengelig. Tusenbrødre. Sognsvann er litt vrient. Må leite mye for å finne fisk større enn 10 gram, men om man finner den er det gøy. Man kan jo ta bussen utover mot yttre enebakk. Sværsvann og setertjern er ok. Har du hele dagen kan man jo ta bussen til steinsfjorden, men det er jo strengt tatt Buskerud.  Når jeg først drar på med anbefalte langturer kan jeg anbefale kalvsjø i lunner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.