Gå til innhold
Fiskersiden

Lineteller i METER Shimano Tekota


Lord Flashheart
 Share

Recommended Posts

Kosta 50 kr her før, men dette er vel et forsøk fra importør på å begrense kjøp av sneller i utlandet. Mine siste trodde jeg ble kjøpt i Norge, men viste seg å være en nettbutikk i danmark som hadde fot. I og for seg er det ikke noe kjempekrise da en fint klarer å regne fot og meter. Sånn har en jo gjort på dyprigger i alle år. Får bare merke snellene med fot om jeg ikke får tak i tellere i meter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en i fot som jeg kjøpte fra Danmark,Men jeg har ikke brydd meg om få skiftet den ut med en teller i meter.Det går jo an å sende en mail til disse som selger reservedeler til snellene og høre om de kan skaffe tellere i meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort, så får en se. Evt får en sjekke i Tyskland, Polen, Danmark eller et annet land en bruker det metriske system.
Hadde en valgt vettuge priser på utstyr her i landet så hadde nok få kjøpt abroad, men når prisen 3,5 dobler seg fra statene er det litt mye grådighet ute å går.
Ser en på klesbransjen kjører dem stort sett 3x kalkyle, men sitter da inne med et lass med klær de ikke får solgt og må kjøre forholdsvis store salg.
Mine norske ble kjøpt da en butikk måtte selge hele varelagret sitt av fiskeutstyr da de ikke skulle føre slikt lenger..

 

Etter litt tankevirksomhet kom jeg jo på at søstern til dama studerer i Tyskland så da skulle det jo la seg ordne

Endret av Lord Flashheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.