Gå til innhold
Fiskersiden

Torsk utenfor Hydrostranda?


flueflue
 Share

Recommended Posts

Jeg har hørt flere rykter om at det skal være bra med torsk utenfor hydrostranda i det siste, vi kjørte en liten tur ut å prøvde oss og fikk kun 3-4 lyr og litt sei, lyrene tok på likt så er vel åpenbart at de flokker seg sammen der, men det var ingen tegn til torsk. Vi så at det lå mye garnutstyr og oppgangssnører rundt omkring i vannet der og det måtte jo være riktig plass vi var på. Så jeg lurte på om noen her har noe informasjon de vil dele ang. fisk rundt hydrostranda så ville det bli satt veldig høy pris på! 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det. fikk fylt stampen for første gang på mange år på søndag,men det fiskes så hardt med sniksnører,og garn at det neppe varer lenge. jeg fikk desverre ikke fisk over 8,men vet det er tatt 2 på 15,og en på 17 nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi ute en tur igår å prøvde etter torsken, menndet virka som om det er ganske tomt der nå. Fikk bare en liten hvitting i det bassenget.. 

Vi kjørte litt på utsiden av det bassenget på 40m ca, og der var det en seistim gitt. Seien var ikke store, men når alle kommer på 1kg+ så blir det jo alltids litt morsomt:) 

Jeg bare lurer, er det noen som har noe tips her ang. "stor" bunnfisk (2kg+)'? Har ikke fått noe i det siste på plasser som pleier å levere om sommeren.. Hvis noen bare kunne posta et innlegg her eller sendt meg en personlig melding? Jeg ville satt stor pris på det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var der i dag,og en lokal fritidsfisker stengte av hele renna med garnlenker,så man må vel vurdere å fiske på dypingsiden igjen. vil du ha stor bunnfisk,tror jeg du burde satse lange i den tiden som nå kommer. torsken virker utgytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, bsalte skrev:

var der i dag,og en lokal fritidsfisker stengte av hele renna med garnlenker,så man må vel vurdere å fiske på dypingsiden igjen. vil du ha stor bunnfisk,tror jeg du burde satse lange i den tiden som nå kommer. torsken virker utgytt.

#folkass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen! :)

Jeg har vært utenfor og prøvd meg ellitt rundt omkring etter fisken rundt i langesundsbukta de 3 siste helgene uten og fått noe særlig mye. Jeg lurer bare på om noen har noen greie seiplasser eller lyreplasser de vil dele med meg? Enten her eller over PM. Jeg ville satt veldig stor pris på det!

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.