Gå til innhold
Fiskersiden

Kjøp av aluminiumsbåt til enkel fiske !!


Bonavar
 Share

Recommended Posts

Hei og hå :)

Vurderer og kjøpe med en liten Kimple Angler 370 eller en Viking 370. Noen som har erfaring med slike billig båter ?

Vurdere også en liten motor. Men til små vann i og utenfor Oslo må jo en sånn båt bære helt knall. Jeg ville så klart ikke begynt og ro rundt på Vannsjø så det er sagt :P And if i do i will call you Erik if i need help to get back on land. LOL !!

http://www.xn--aluminiumsbt-3cb.no/modeller/viking-370/

http://www.xn--aluminiumsbt-3cb.no/modeller/kimple-angler-370/

 

 

Endret av Bonavar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, erik skrev:

Vær litt obs på at frontmontert elmotor på båt uten påhenger eller markant kjøl er en litt vinglete affære. :)

Jeg har vert inne på tanken (uten kjøl) at båten vil bli vinglete. hva tror du om en sånn båt bare som ro båt da Erik ?

Båten går på taket på bilen å kan settes ut i hvilket som helst vann. Men vurderer sterkt å gå opp til 14 fot Viking å smelle på en 9.9hk også. Man kan jo ikke ro rundt i Tyrifjorden eller Vannsjø for eksempel :)

Å i små vann der det ikke er lov kan man jo ro eller bruke en 4hk l motor. Men da må jeg ha henger å et sted og ha båten. Planen var å dra innom en gård/bonde å spørre om lov til å ha den der mot en liten slant i året ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Bonavar skrev:

Å i små vann der det ikke er lov kan man jo ro eller bruke en 4hk l motor. Men da må jeg ha henger å et sted og ha båten. Planen var å dra innom en gård/bonde å spørre om lov til å ha den der mot en liten slant i året;)

Hva mener du med ikke lov?
Hvis vannet er "for lite" spiller det ingen rolle hvor mange HK motoren din har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.