Gå til innhold
Fiskersiden

Hemmelig bryllupsreise i Alaska


Fiskefrue
 Share

Recommended Posts

Hei. Jeg er en kommende kone som tenkte å overraske min kommende mann med bryllupsreise til alaska, i hovedsak for å fiske. Han skal da selvfølgelig ikke få vite noe før bryllupet, så jeg må jo da planlegge dette selv. Han er en iverrig lakse fisker her hjemme i norge og en av hans største drømmer er nemlig å ta turen til alaska.

Men jeg trenger nok litt hjelp har jeg innsett.

- Hva må jeg beregne at det koster for oss 2?

- Noen som har linker til pakkereiser?

- Når på sommeren er det best å dra?

Bør han få vite noe før bryllupet i fht til planlegging sånn med tanke på hva han vil, eller vil han bli glad uansett tror dere?

Hilsen meg (som i og for seg heller ikke har noe serlig peiling på fiske overhode)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vurdert pakketur med getawaytours. De er veldig seriøse og dere er garantert en drømmetur! Har ikke vært i Alaska selv, men har vært på tur til Canada med de to ganger og hele opplegget var veldig bra.

 

http://www.getawaytours.eu/no/destinations/alaska/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Kodiak og fiska for ein del år sidan. Karluk River var elva vi besøkte. Vi blei flogen inn til lake Karluk og padla elva ned. Det var ein kjempetur, men skal du igang med eit såpass komplisert opplegg og det skal haldast hemmelig må du nok ha hjelp.

Vi reiste med ein dansk klubb. Fann nettsida deira, men ser ut til at det er lite aktivitet der for tida. Uansett går det an å senda ein epost eller ta ein telefon og forklara dei "problemet". Her er nettsida:

www.wwsfc.com/

Andre halvdel av juni var perioden vi fiska. Då er det rødlaks og kongelaks som blir fiska. Ellers er jo dyrelivet på Kodiak heilt fantastisk, med bjørnar, ørner og eit forøvrig yrande fugleliv. Finn mykje bilete frå elva ved å søka Karluk river i google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.