Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske fra land i rogaland


Lothen
 Share

Recommended Posts

Heisann, lurte på om det er noen her som har noen fine plasser hvor det er fisk og få i rogaland helst rundt stavanger/sandnes området.

Har alltid pleid og stått i tananger men der har den gjerdet inn alle gode plassene mine så har vært litt rundtforbi og leita men har ikke fonne noen brukbare plasser enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Den 19.5.2017 at 16.05, Lothen skrev:

Heisann, lurte på om det er noen her som har noen fine plasser hvor det er fisk og få i rogaland helst rundt stavanger/sandnes området.

Har alltid pleid og stått i tananger men der har den gjerdet inn alle gode plassene mine så har vært litt rundtforbi og leita men har ikke fonne noen brukbare plasser enda.

 

Hei. Eg er nyflytta ned her. Eg har sett en del på Norgeskart.no Hvor grunner og sånn er for sjøørret, det funker for meg. 

Men eg har fisket ute med Mortavika der har det vert bra med lyr og torsk, er ca 30 min kjøretur. Ellers er det bra med makrell i Gandsfjorden akkuratt no. Da har eg funnet noen plasser hvor det er fint å stå på den siden solen står opp (ikje tog siden). Men bruk Norgeskart, eller sjøkart for å se dybder og slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.