Gå til innhold
Fiskersiden

Makrellen kommet til indre fjord?


Bjørnarh
 Share

Recommended Posts

4 timer siden, Bonavar skrev:

^^^^^^^^^ Hva får deg/dere til å stå på den brua å fiske ? Beklager mener ikke å tråkke noen på tærne men det har jo ikke noe med fiske og gjøre. Forstår bare ikke greia med å stå der sammen med 50 andre. 

Mister jeg synes virkelig synd på deg,  jeg inviterer deg på en kopp kaffe også skal jeg lære deg hva det betyr å være sosial.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rana.Jamshaid skrev:

Mister jeg synes virkelig synd på deg,  jeg inviterer deg på en kopp kaffe også skal jeg lære deg hva det betyr å være sosial.  

Ta en kaffe kopp på brua da eller ? Kjørte forbi der i sta å tok bilde faktisk.. LOL !! Noe av gleden med Makrell er jo å kjenne fighten den har i seg. Jeg og en kompis fikk 8 pene Makrell i sta på 3 timers fiske. Den største veide 500g  Kos deg på brua du kompis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.6.2017 at 22.49, Bonavar skrev:

Ta en kaffe kopp på brua da eller ? Kjørte forbi der i sta å tok bilde faktisk.. LOL !! Noe av gleden med Makrell er jo å kjenne fighten den har i seg. Jeg og en kompis fikk 8 pene Makrell i sta på 3 timers fiske. Den største veide 500g  Kos deg på brua du kompis :P

Gratulerer med fin fangst ,  når det gjelder kaffe så inviterer ikke jeg mine gjester ute på bro eller ute, jeg inviterer dem hjemme hos meg. Jeg har lært folkeskikk og gjestfrihet fra mine foreldre, virker som noe gått glipp av den ;) .Tenkte  det var på tide hjelpe deg med å komme ut av brønnen, men hvis du ikke vil. For du kose deg i brønnen. 

Ønsker deg fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cannonbang skrev:

Hei

Makrellen er i siget nå, en kollega var ute og dorga forrige helg, og fikk rundt 20 stykker her utenfor horten

Vi skal fiske hele helgen så jeg gleder meg. Som du sier Makrellen er i siget. Håper det biter noe bedre enn forrige helg. Vi fikk ca i pr 30min men størrelsen var fin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.