Gå til innhold
Fiskersiden

SØ - mandal - 2017


Mandal
 Share

Recommended Posts

Jeg bruker ikke særlig med tid innafor Bankebrua i sommersesongen hvertfall. Men det betyr jo ikke at det ikke er fisk å fange der... 

Men du trenger ikke nødvendigvis dra så langt ut heller, strendene i Furulunden leverer fisk de, men på solrike sommerdager med grei havtemperaturer det ikke gitt at det er fullt bett midt på dagen. Da går gjerne ørreten litt dypere for å finne kaldere vann og mer skjul, så kommer den opp på grunna i ly av mørket. Så det å heller fiske kveld/natt/morra i stedet for på dagen kan gi fangster. Nattfiske langs strendene på natta er gildt, mye grove plask å høre....

Men når det er sagt tas det fortsatt sjøørret midt på dagen også. Og havabboren er det jo gang i. Men som sagt ville jeg nok brukt mer tid på utsida enn innsida Bankebrua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

fisker mye langs strendene jeg etter SØ de skikkelige fine store har glimtet med sitt fravær men de er der.. innenfor bankebroa i brakkvannet er fint men nå på denne tiden er noen av de fiskene på vei for og gyte så best og ikke ta for mye der.... setter ut det meste jeg får der.....

kanelstranda og stumpestrendene på innsiden av aspholmen er flott...  sjøsanden er fin og så har vi skjærnøy som er og en flott plass med mye fin bunn gå inn på gule sider og skift til satelitt kart så ser du ca bunnforhold..... 

mange flotte plasser og fiske i mandal 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.