Gå til innhold
Fiskersiden

På tur over fjellet fra Oslo til Bergen. -Veifisking


Codface
 Share

Recommended Posts

Heisann og god morgen alle morgengretne fiskere :Pder ute. I dag skal jeg kjøre fra Oslo til Bergen, med en båthenger og båt. Båten er blitt solgt og ny større  har blitt investert i. 

På turen skal jeg bevilget meg mange pauser, og da er det viktig å teste stanga, og sjekke om ørreten biter.

Er det noen som kan anbefale gode vann på veien over. Helst ikke så langt fra veien. Tenkte at jeg skulle kjøre gjennom Hardanger.

Var litt vanskelig å plassere denne tråden, iom jeg skal være litt på Østlandet og litt på vestlandet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjører Aurland er det vel gode muligheter i Øvre deler av Hallingdalsvassdraget (Holselva) mellom Hol og Strandafjorden? Vet ikke hvor bra vannene langs RV7 over Hardangervidda er. Der er vel de gode vannene fort private, og enten ulovlige og fiske, eller lite aktuelle å fiske fra bredden (pga størrelse og/eller langgrunnhet)? Det er naturligvis et alternativ å kjøre Hemsedal, men Hemsil er vel kanskje både dyrt og vanskelig? Også mulig å kjøre Begnadalen til Fagernes, og deretter til Gol. På Golsfjellet er jo Tisleia en interessant mulighet, og der er det vel også andre spennende vann?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.