Gå til innhold
Fiskersiden

Er noen av dere aktive på youtube ?


Bonavar
 Share

Recommended Posts

4 timer siden, Aurejeger skrev:

Link til mine enkle fiskeklipp under :)

Er det GoPro du bruker ? 

Selv har jeg byttet bakdekselet på mitt GoPro med åpning. Vet det ikke blir vanntett men da hører man hvert fall noe lyd. Du sier kanskje ikke så mye ?  Flere fine små filmer der men blir noe dødt uten musikk eller prating synes jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å være aktiv på YouTube, foreløpig har jeg materiale fra vår-sommeren nok til å publisere 20-30 filmer. Tar litt tid med redigeringen.. La ut en video igår som jeg redigerte i 4 timer på lørdag. Abboner gjerne på kanalen og sett på varsler så får du melding når jeg legger ut noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Issat-Erke Trosten skrev:

Legger ut under navnet ArcticPredatorFishing både på instagram og youtube. Filmer mest for egen del, men syns det er kos å redigere filmer og hvorfor ikke legge litt ut da :) kommer sikkert noe mer ut ila sommern. 

Da har du fått en ny abonnent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rage skrev:

Jeg prøver å være aktiv på YouTube, foreløpig har jeg materiale fra vår-sommeren nok til å publisere 20-30 filmer. Tar litt tid med redigeringen.. La ut en video igår som jeg redigerte i 4 timer på lørdag. Abboner gjerne på kanalen og sett på varsler så får du melding når jeg legger ut noe :D

Done ,)

Du har flere fine Gjedde/ismeite turer ser jeg men hvor blir det av Abboren ? :P

Ser du bruker nett/pose å ikke matte. Er det ikke noe enklere og av kroke fisken på en matte ? Da får du mål med en gang også. Sikkert flere grunner til din metode. Selv tok jeg opp isfiske mitt først nå i vinter. Da hadde jeg ikke isfisket siden jeg var liten gutt. lol !! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.7.2017 at 16.31, Bonavar skrev:

Er det GoPro du bruker ? 

Selv har jeg byttet bakdekselet på mitt GoPro med åpning. Vet det ikke blir vanntett men da hører man hvert fall noe lyd. Du sier kanskje ikke så mye ?  Flere fine små filmer der men blir noe dødt uten musikk eller prating synes jeg da :P

Nei jeg bruker et billig action kamera til 400 kr. Det funker greit.

Jeg prater minst mulig og fisker mest mulig på filmene mine fordi jeg primært laster de opp for å se de på storskjerm hjemme.

Om noen andre kan synes det er noe er jo det bare hyggelig.

Man kan ihvertfall se hva de forskjellige artene tar på, når på året og hvor jeg fisker for å lure de.

Så om det er sjøørret eller ymse er det noe å plukke opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, PeterSL skrev:

Så voldsomt aktiv er jeg ikke, men jeg har noen videoer og det kommer nok mer etter hvert :) https://www.youtube.com/channel/UCswv-U2_9-itD_GLI-wCo6g 

Er det krøkle dere tømmer vannet for på Lyseren ? :D Var så vidt innom å titta. Ble det noe Abbor på den turen eller fisket dere målrettet etter Gjedda ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

43 minutter siden, Bonavar skrev:

Er det krøkle dere tømmer vannet for på Lyseren ? :D Var så vidt innom å titta. Ble det noe Abbor på den turen eller fisket dere målrettet etter Gjedda ? 

Krøkle ja, det var det som var målet med turen. Gjeddestengene stod ute mens vi fisket krøkle. Mener Vetle fikk en abbor på kiloen nærmere land, men jeg holdt meg stort sett til krøklingen ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, PeterSL skrev:

Har brukt movie maker jeg også, men den nye gratis-versjonen er søppel. Lukker jeg programmet finner den ingen av videofilene igjen. Totalt ubrukelig.

Om man må betale 30-40$ for et program er jo kanskje ikke det så ille. Men det må jo være noen gratis der ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.7.2017 at 19.06, Bonavar skrev:

Done ,)

Du har flere fine Gjedde/ismeite turer ser jeg men hvor blir det av Abboren ? :P

Ser du bruker nett/pose å ikke matte. Er det ikke noe enklere og av kroke fisken på en matte ? Da får du mål med en gang også. Sikkert flere grunner til din metode. Selv tok jeg opp isfiske mitt først nå i vinter. Da hadde jeg ikke isfisket siden jeg var liten gutt. lol !! 

 

 

Bruker ofte en kombinasjon av avkrokningsmatter, veienett, pulk-trekk, sling og monstermatter. Men det er ikke alltid jeg husker å ta med alt, men noe er alltid med, og vi håndterer fiskene så raskt som overhodet mulig, og gir dem vann mellom slagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rage skrev:

Bruker ofte en kombinasjon av avkrokningsmatter, veienett, pulk-trekk, sling og monstermatter. Men det er ikke alltid jeg husker å ta med alt, men noe er alltid med, og vi håndterer fiskene så raskt som overhodet mulig, og gir dem vann mellom slagene.

Å få med seg alt er jo det som er problemet. Jeg merket det selv i vinter. Er det ikke det ene så er det det andre. Selv har jeg bare 2 meite stenger ute mens jeg pimpler. Må ha noe og gjøre mens jeg venter på at det skal pipe i nappvarslerene mine :D  gleder meg allerede til vinteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Bonavar skrev:

Å få med seg alt er jo det som er problemet. Jeg merket det selv i vinter. Er det ikke det ene så er det det andre. Selv har jeg bare 2 meite stenger ute mens jeg pimpler. Må ha noe og gjøre mens jeg venter på at det skal pipe i nappvarslerene mine :D  gleder meg allerede til vinteren. 

 

Gleder meg aldri til vinteren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.