Gå til innhold
Fiskersiden

Er noen av dere aktive på youtube ?


Bonavar
 Share

Recommended Posts

8 timer siden, erik skrev:

Team Colibri er på Tuben, mest Dag og Lars som leker med levende bilder. Jeg er for gammel til slikt. Her er Lars sitt siste sprell.

 

Nå har videoen din 1 like på youtube :D gøy med kort filmer også.. Skal prøve å lage noen selv fremover men gleder meg mest til isen kommer.. Mye enklere og sette opp kamera og filme da. Blir ikke alltid like bra med GoPro montert på brystet eller hodet. Ofte tror man at man får med seg alt men men viser bare halve fisken osv. 

Erik du vet du har lastet opp denne filmen 2 ganger til youtube ? Du har 52 visninger på den ene og 2 på den andre.

Endret av Bonavar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Har kommet med en liten film fra påska i år.
Fisket mellom 0,5m-6m under isen. Skulle fiske på en kant, men bommet, derav de varierende dybdene :) Hadde all agnfisk under isen. Observerte at gjeddene jeg fikk var fulle av igler, så de sto vel for det meste på bunnen. Nå ga jo agnfisk rett under isen fisk, men hadde det vært mer produktivt med bunnmeite? Agnet forøvrig med røye fra 10-20cm og en harr på 30cm, var kun røye de gikk på nå, men tror det var mer tilfeldigheter.
Forøvrig fikk jeg den ene gjedda hvor det var 0,8m under isen, og den andre der det var 5m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.