Drømmefisken

- Vinn drømmereise til Alaska for to i Norges nye landsdekkende fiskekonkurranse! Premier for over 500.000 skal deles ut.

DU kan enkelt delta, uansett hvor i landet du bor og hvor mye du fisker. Månedlig premiering. Les mer her; https://goo.gl/3zSMUq 

Bonavar

Er noen av dere aktive på youtube ?

Recommended Posts

Team Colibri er på Tuben, mest Dag og Lars som leker med levende bilder. Jeg er for gammel til slikt. Her er Lars sitt siste sprell.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, erik skrev:

Team Colibri er på Tuben, mest Dag og Lars som leker med levende bilder. Jeg er for gammel til slikt. Her er Lars sitt siste sprell.

Nå har videoen din 1 like på youtube :D gøy med kort filmer også.. Skal prøve å lage noen selv fremover men gleder meg mest til isen kommer.. Mye enklere og sette opp kamera og filme da. Blir ikke alltid like bra med GoPro montert på brystet eller hodet. Ofte tror man at man får med seg alt men men viser bare halve fisken osv. 

Erik du vet du har lastet opp denne filmen 2 ganger til youtube ? Du har 52 visninger på den ene og 2 på den andre.

Endret av Bonavar
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg, det er Lars. ;) Men ja, jeg har sett det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, erik skrev:

Ikke jeg, det er Lars. ;) Men ja, jeg har sett det.

Vet ikke hvem Lars er jeg men han fortjener et tupp i leggen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han vaker litt her på forumet, så vi får se om han rydder opp etter seg. :D

Det er flere enn meg (Erik) som skriver på bloggen og publiserer på Tuben og Face under TC-logoen. Lars er en av disse.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, erik skrev:

Han vaker litt her på forumet, så vi får se om han rydder opp etter seg. :D

Det er flere enn meg (Erik) som skriver på bloggen og publiserer på Tuben og Face under TC-logoen. Lars er en av disse.

Bare skyld på andre du Erik :P

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet med en liten film fra påska i år.
Fisket mellom 0,5m-6m under isen. Skulle fiske på en kant, men bommet, derav de varierende dybdene :) Hadde all agnfisk under isen. Observerte at gjeddene jeg fikk var fulle av igler, så de sto vel for det meste på bunnen. Nå ga jo agnfisk rett under isen fisk, men hadde det vært mer produktivt med bunnmeite? Agnet forøvrig med røye fra 10-20cm og en harr på 30cm, var kun røye de gikk på nå, men tror det var mer tilfeldigheter.
Forøvrig fikk jeg den ene gjedda hvor det var 0,8m under isen, og den andre der det var 5m.

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå