Gå til innhold
Fiskersiden

Abbor fiske bilde konkurranse. (vinn gratis Abu spinner)


Bonavar
 Share

Recommended Posts

Hei da kjører vi på. Jeg håper noen av dere slenger dere på av interesse :D

Jeg var på Nøklevan her om dagen å fisket. Ble ikke store greiene men fikk en grei Abbor. Jeg tok bilde med Snapchat å la på mitt brukernavn på FS over bildet. Tanken var å få med flere fiskeglade FS medlemmer til å gjøre det samme. 

Om det er interesse for dette så sleng dere gjerne på. Jeg gir bort en 12g Abu Reflex spinner til den med flest likes på sitt bilde/post. Dette er da en liten konkurranse. 

Skriv så mye/lite du vil i din post. Hvor du fisket,vær forhold,hva du fisket med osv. Jo mer du skriver jo større sjanse er det for å få likes på ditt bilde. Ikke føl deg presset til å skrive masse det holder med bilde også. Størrelsen på fisken trenger ikke ha noe å si. Her er det dere som bestemmer hvem som skal vinne. 

Husk !! Bare Abbor bilder som gjelder :P

Bruk gjerne Snapchat til å ta bilde med eller improviser på andre måter. Det viktigste er at du får med ditt brukernavn på bildet. Synes dette er greit det blir kjedelig om noen bruker gamle bilder. 

Vinneren kåres på Søndag den 1.10 

Bildet under er Abboren jeg fikk på en 12g Abu Reflex spinner.

 

RcKTUja.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle deviser på internett-for å bruke et fint ord-er et tiltak fordi du må opprette konto, finne på og huske passord, klikke på lenke du får tilsendt på e-post etc etc, så du blir lei av å gjøre dette etter noen få ganger. ikke husker man de hvis man har for mange heller pga den menneskelige hukommelsens store begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ølgylt skrev:

Ille nok å måtte dra og fiske abbor, men skal man i tillegg være nødt å laste ned nok en app, begynner det å bli hårda bud

Om det er så vanskelig å gjennomføre dette er det jo bare å legge hele tråden død. Hær syter dere om å laste ned en app. Hvor vanskelig er det egentlig ? Snapchat lagrer passord osv så det trengs bare å skrives en gang. Om du ikke liker å fiske Abbor så drit i det da vel. Jeg er en privat person som prøver å bidra til noe felles på forumet. Ment som en sportslig og morsom greie. Men ser ut som utfallet ble negativt. Kanskje en uvanlig ting men ment som en utfordring. Som jeg sa det går å improvisere med brukernavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Bonavar skrev:

Om det er så vanskelig å gjennomføre dette er det jo bare å legge hele tråden død. Hær syter dere om å laste ned en app. Hvor vanskelig er det egentlig ? Snapchat lagrer passord osv så det trengs bare å skrives en gang. Om du ikke liker å fiske Abbor så drit i det da vel. Jeg er en privat person som prøver å bidra til noe felles på forumet. Ment som en sportslig og morsom greie. Men ser ut som utfallet ble negativt. Kanskje en uvanlig ting men ment som en utfordring. Som jeg sa det går å improvisere med brukernavn. 

Det var ment som en vits. Liker påfunnet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.