Gå til innhold
Fiskersiden

Haspelsett til laks


Kristoffer Larssen
 Share

Recommended Posts

Den øverste kombinasjonen ser veldig bra ut, tror det har blitt noe tull med de to nederste som linker til kun samme snella. Viktig med god snørekapasitet, spesielt i elv, da dem kan legge seg på strømmen å dra langt. Jeg ville virdert å valgt en litt større snelle med litt større kapasitet og heller spart inn igjen kronene på en noe rimeligere stang, om du ikke foretrekker fireline (da tror jeg isåfall det du har linket til er helmaks).  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har ei Shimano Stradc 6000 som eg ga 150€ for i Spania.. topp snelle,men ikkje gla i saltvann vell å merke. Men har kjørt 10kg tuna på den uten problem. Fisker fra suplybåt så må kjøre dei hardt så dei ikkje går under båten :) absolutt å anbefale. Men Shimano har mye bra..  lawson northern lite stengene er bra :) det eg har erfaring med i alle fall. Bruker 14 for. Har en kompis som har 15 fot  modellen( veldig ivrig laksefisker) han sei det er den beste stanga han har hatt til laksefiske.

Endret av Lobster.1987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.