Gå til innhold
Fiskersiden

Bytte ut twinpower fc med ny snelle


fiskebaronen
 Share

Recommended Posts

Eg har hatt ei twinpower snelle i mange år (kanskje 10?). Den byrjar å skrante litt, og eg ser meg om etter ei ny snelle. Snella skal brukast til storørretfiske på fjellet. Eg har sett på diverse alternativ. Mest aktuelle er kanskje shimano biomaster fb evt stradic ci4. Kva snelle er best? Stradic har billegare veil pris og er i utgangspunktet modellen under biomaster, men er nokre år nyare. Kan den likevel vere betre enn biomaster? Eg vurderer også vanquish, men lurer på om eg i praktisk fiske vil oppleve den som betre. Fryktar at det blir mest snobberi.

Er det andre sneller som kan vere aktuelle? Tenker på sneller med veil pris ca 3000-6000,- Eg har ikkje bråhast og tenker å vente på eit bra tilbud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Jeg har både biomaster og stradic i størrelse 1000.

Stradicen er litt større og har større diameter på spolen, samtidig som den er lettere.

Biomasteren er mer kompakt og virker litt mer solid. Den kommer også med en ekstra spole i boksen.

Jeg har bare brukt stradicen på en tur, men foreløpig har jeg biomasteren som knepen favoritt.

 

Med ditt budsjett kan du jo også vurdere en ny twin power fra ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.