Gå til innhold
Fiskersiden

Vekk med anonymitet


 Share

Recommended Posts

Foreslår at alle som poster på FS sidene , ikke  poster pseudonymt,  og poster med navn . Vi får se hvor mange som tør etter hvert  ... Jeg påstår mange flere som poster og noen feiginger som ikke tør.

Slipp navnet fri !

 

 

 

 

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror ikke dette vil ha noe å si. Anonymitet i forum er en ulempe når man bruker det i den hensikt for å skule seg med onde hensikter. Som oftest for å kunne mobbe og/eller trakasere andre medlemmer. Pr i dag er ikke dette et problem på Fiskersiden. Så min mening er at det å bruke et nick eller det at man fremstår med et ekte navn. Ikke vil ha noe som heslt å si på kvaliteten på det som postes på forumet. Ei heller hvor ofte medlemmer poster. Så min stemme vil gå til å beholde systemet slik som det er i dag. Thats is just my two cents ;) 

Endret av Afre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Martin Lopez said:

Foreslår at alle som poster på FS sidene , ikke  poster pseudonymt,  og poster med navn . Vi får se hvor mange som tør etter hvert  ... Jeg påstår mange flere som poster og noen feiginger som ikke tør.

Slipp navnet fri !

 

 

 

 

Hva skulle være poenget med det? Synes du at det er for mange innlegg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.