Gå til innhold
Fiskersiden

Flytedress til isfiske og bevegelighet.


Bonavar
 Share

Recommended Posts

I fjor kjøpte jeg med denne flytedressen fra Westin. Som jeg er utrolig fornøyd med. https://www.skittfiske.no/westin/146289/westin-w4-flytedress-jetset-lime-en393--50-newton-oppdrift

Jeg er 184cm høy og veier ca 92 kg til og fra å bruker størrelse L. Denne dressen er utrolig myk og god å ha på seg. Jeg tenker nå mest på bevegeligheten og at den ikke er stiv. Men siden jeg er noe over middles interessert i fiske. Så har jeg valgt og kjøpe med en ny flytedress i år. 

Dressen jeg har fra Westin er heldress så derfor har jeg godt til innkjøp av en 2 delt nå. Jeg kjøpte denne dressen fra imax https://www.skittfiske.no/imax/155184/imax-coastfloat-flytedress-2-delt-hvit-blå 

Må si jeg er utrolig skuffet over hele dressen. Det står dem er store i størrelse men buksa er nesten for kort for meg. Både jakke og buksa er utrolig stive. Så nå tror jeg denne blir sendt i retur til Skittfiske.no 

Min Westin heldress satt som et skudd fra dag en. Mens min nye 2 delte fra imax kjennes unaturlig og stiv å ha på seg. Borelåsen på jakka går også opp hver gang jeg setter meg ned. Må dra opp jakka for at det ikke skal skje. (noe som er irriterende) Er det noen av dere som kjenner til imax coastfloat dressen ? Tenker nå mest på om den går seg inn å blir mykere å ha på seg med tiden som går ?

Vurderer også å kjøpe meg DAM sin 2 delte Supreme dress. Vet flere av dere bruker den og Hydroguard. Men hvordan er stivheten/bevegeligheten på denne dressen ?

Håper flere av dere kan komme med tips/svar til denne tråden. Det er jo mange flytedresser på markedet som jeg ikke har hørt om. Det er jo alltid gøy å høre andres meninger om ting. Det viktigste for meg er at dressen ikke er for stiv å ha på seg ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.11.2017 at 11.58, don don skrev:

Har brukt Sundridge En-tec, en del år nå.Enkel, rimelig heldress med veldig god beveglighet og passform.Dressen er rød, hvit og blå. Vet dog ikke om modellen jeg har finnes lenger. Skikkelig trivelig dress.

Er det 2 delt eller heldress ? beklager ser nå du har skrevet heldress :P

Deilig med heldress men kan jo bli noe varmt. Er derfor jeg kjøpte med 2 delt nå. 

Endret av Bonavar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.