Gå til innhold
Fiskersiden

Treg sveiv på ny Stradic FB


fiskebaronen
 Share

Recommended Posts

Eg kjøpte meg to nye Stradic FB på Aliexpress til meg og ein venn. Vennen min var  nøgd med si snella, men mi snelle var litt treg når eg sveiva. Den har utveksling 5:1, men følses overraskande treg når eg sveiva. Eg har mange andre shimanosneller ( Twinpower, stradic, super gt, Sahara, Exage, Sedona +++) og ingen av dei er så trege som denne. Alt ser heilt og fint ut på snella. Eg har prøvd å ta av spolen, men det blir ikkje noko betre. Eg har testa kor mange gongar eg får sveiva til å gå rundt når eg snurrar alt eg kan. Då går den ca 4 gongar rundt før den stoppar. Eg syns også eg kan ane ein liten metallisk lyd når eg sveivar. 

Kva bør eg gjere med dette? Er det noko enkelt eg kan prøve for å dianostisere problemet og evt fikse det. Eg har skrive til Aliexpress og sendt video av korleis den er å sveive med, men reknar ikkje med eg får noko hjelp der. Har også skrive ein mail til Elbe Nordmark,  men det tar vel litt tid før dei svarar no i jula. Eg er ganske sikker på at snella er orginal og ikkje ein kopi. Har kontrollveid den, og den var då 192g. (Oppgitt vekt er 190g  str 2500). 

Tar shimanoservice inn sneller som ikkje er kjøpt i Norge?

 

Håper nokon kan hjelpe.

 

 

Endret av fiskebaronen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Som en begynnelse så kan du skru ut sveiva og sjekke at alle skiver  er der som de skal og at ikke aksla på sveiva ikke er bøyd. Har opplevd å miste ei lita stoppskive på ei snellesveiv en gang, og den ble treg som du beskriver. Hvis du løsner litt på skruen på motsatt side, og den går lett da, så er det kanskje der feilen ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.