Gå til innhold
Fiskersiden

Gammal "Olympican" fluestang


Pedersen
 Share

Recommended Posts

Me want!!! Kan bytte med noe carbon ?

Har du vært nøye med oppbevaring ? Splitcane stenger blir fort skeive hvis de ikke oppbevares rett. Men det kan fikses hvis de blir dampa og blir hengt helt rett med ett lite lodd som ballast

Men splitcane stenger som er verdt litt, har gjerne bygger'n satt navnet sitt på. De som er merka med merke er gjerne masseprodusert. Men den der hadde gjort seg som pynt på veggen med en gammal hardy snelle fra 50tallet med silkesnøre

Endret av Hottentott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest interissert i å finne ut verdien på den før jeg driter meg ut på ett bytte eller salg, men ja kan være aktuelt det. ;) selvom cash er det jeg trenger atm x)

Oppbevart i oppvarmet garasje før jeg fikk den, oppbevart inne for seg selv etter jeg fikk den.

Rett og fin bortsett fra den ene tuppen som er reparert, den er litt skeiv som du kan se på bilde. Har ikke lagt merke til noe navn på den men skal sjekke den litt mere nøye når jeg kommer hjem fra jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hottentott skrev:

Me want!!! Kan bytte med noe carbon ?

Har du vært nøye med oppbevaring ? Splitcane stenger blir fort skeive hvis de ikke oppbevares rett. Men det kan fikses hvis de blir dampa og blir hengt helt rett med ett lite lodd som ballast

Men splitcane stenger som er verdt litt, har gjerne bygger'n satt navnet sitt på. De som er merka med merke er gjerne masseprodusert. Men den der hadde gjort seg som pynt på veggen med en gammal hardy snelle fra 50tallet med silkesnøre

Er mest interissert i å finne ut verdien på den før jeg driter meg ut på ett bytte eller salg, men ja kan være aktuelt det. ;)selvom cash er det jeg trenger atm x)

Oppbevart i oppvarmet garasje før jeg fikk den, oppbevart inne for seg selv etter jeg fikk den.

Rett og fin bortsett fra den ene tuppen som er reparert, den er litt skeiv som du kan se på bilde. Har ikke lagt merke til noe navn på den men skal sjekke den litt mere nøye når jeg kommer hjem fra jobb! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.1.2018 at 22.35, Hottentott skrev:

Me want!!! Kan bytte med noe carbon ?

Har du vært nøye med oppbevaring ? Splitcane stenger blir fort skeive hvis de ikke oppbevares rett. Men det kan fikses hvis de blir dampa og blir hengt helt rett med ett lite lodd som ballast

Men splitcane stenger som er verdt litt, har gjerne bygger'n satt navnet sitt på. De som er merka med merke er gjerne masseprodusert. Men den der hadde gjort seg som pynt på veggen med en gammal hardy snelle fra 50tallet med silkesnøre

Hei

Jeg har en Hardy splitcane laget i 1952,  9 fot med 2 tupper med originale trekk. Noe av interesse .

zapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.