Gå til innhold
Fiskersiden

ØNSKER GUIDING


fishandtips
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg ønsker hjelp til å få noen fiskearter

Jeg kan dessverre ikke betale penger for dette, men jeg gir 5kg. i rene blylodd pr. art du/dere kan hjelpe meg med å få. Blyloddene varierer fra 15g. - 650g. (kom gjerne med ønsker etter type blylodd du/dere ønsker, men jeg må nok i hovedtrekk velge dette selv)

Jeg kan sette av noen fiskedager, spesielt under fellesferien, ellers så reiser jeg gjerne på kortere turer alt etter hvor sesong betont det er for å få disse fiskeartene. (du/dere må være med)

Her er min ønskeliste: Asp, Canadarøye, Gjørs, Gullbust, Gullfisk, Hvitfinnet steinulke, Karpe, Lagesild, Karuss, Krøkle, Nipigget stingsild, Regnlaue, Sandkryper, Stam, Suter, vederbuk, Ansjos, Brisling, Glasskutling, Gråhai, Havabbor, Kystringbuk, Langhalet langebarn, Liten fløyfisk, Liten kantnål, Mora, Skjeggtorsk, Nordlig tangbrosme, Panserulke, Småflekket rødhai, Spisshalet kutling, Smørflyndre, Stor havnål, Stor kantnål, Storsil, Strandtangbrosme, Stripet pelamide, Tangsnelle, Tunge og kanskje en overraskelse.

Håper at noen kan og vil stille opp.

 

lodd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.