Gå til innhold
Fiskersiden

Pusset for mykje på hannen...


Runde
 Share

Recommended Posts

Har i mange år hatt ein havstang der stongdelene ikkje har passa 100% Alltid vore ein cm og gå på før alt har kunna smetta på plass. Sjølv med den ugunstige glipen mellom stongdelane har den haldt seg i monge år med både solide botnnapp og storfisk.

Som ein fiks idé, har eg vore smart og pussa på hannen med det resultat at alt vart litt for laust. Dei sitt sann passe ihop tørt, men med litt fukt glir dei lett ifrå.  Har prøvd smøring med stearin, men det vart berre ein vits. 

Skreien er like om hjørne her i lofoten og litt krise at eg har kødda til godstonga akkorat no :(

Lurar på om eg kan fikse dett med f.eks topunkstlim på hannen og pusse over på nytt?

 

Nokon som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
2 timer siden, TT skrev:

Dæven døtte, det var skikkelige fisker! 

Jeg tar en råsjans, og tipper du ikke holder til i indre Oslofjord??

hva er egentlig en kaffetorsk? Det aner meg at jeg må slutte å drikke kaffe ...

Held nok til ytst ute i havgapet mellom svolvær og leknes i lofoten. Mykje storfisk om ein kjem seg ut på havet. 

Kaffetorsk er som nevnt lofotposten som delar ut kaffe til alle som meldar inn torsk som bikkar 30 kg. Har vore teke torsk over 40 kg i år. Mitt mål no må vere ein 35kg+ 

Kveitefiske her er framifrå. Det er ikkje bere i den berykta nappstraumen ein får fin kveite. Om ein satsar får ein som regel kveitekontakt i løpet av ein tur på havet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.