Gå til innhold
Fiskersiden

Bent Inge
 Share

Recommended Posts

Eg fløy frå Bergen i halv tolv tida lørdag 20 januar og etter ein mellomlanding i Amsterdam var eg framme i Paris om ettermiddagen. På forhånd hadde eg booka rom på eit hotell inne på flyplassområdet og det var herlig å få ei god hatts søvn. Neste dag møtte eg gjengen som skal være med på turen; Seth og Dan frå USA, Paul og Greg frå øya Guernsey i Storbritannia samt Igor frå Ukraina. For to år siden fiska eg med Seth, Igor og Paul ved Andaman øyene. Det var hyggelig at dei ville bli med meg på ny fisketur og at dei ville ta med Dan og Greg. Heile gjengen på seks gjekk om bord i flyet og me hadde ein 11 timers flytur til Madagaskars hovedstad Antananarivo. Med eit par filmer, litt mat og søvn gjekk flyturen fint. Vel framme i tolv tida om kvelden fekk me ordna visum før seks timers venting på siste fly fulgte. Praten gjekk løst og på tross av at me var trøtte og sultne gjekk natta fint. Når eg satte meg på innenriksflyet til Antsiranana merka eg imidlertid at trøttheten seig bra på. På turer til utlandet er det alltid et spenningsmoment om alle får bagasjen sin, spesielt på ein fisketur der man veldig gjerne vil fiske med utstyret man liker aller best. Heldigvis kom alle stangtuber og kofferter fram og me kunne trekke et lettelsens sukk. Madagaskar har vært ein fransk koloni og det ser man blant annet på bilparken. Tre taxier av god gammel Citroen-årgang venta på oss på flyplassen og det føltes som ein reise tilbake i tid å sitte på med desse klassikerene. I tillegg til mange Citroen og Peugeot var det mengder av tuk-tuk taxier, japanske SUV’er og ei og anna høne som blanda seg i trafikkbildet. Vel framme på hotell Victoria var me glade for å sjå at dette var eit hotell med god standard og ikkje minst at kvart rom hadde velfungerende aircondition. Me traff og Phillippe Marrone som driver Emeraude Fishing som me skal fiske med. Han er ein veldig hyggelig og kunnskapsrik person. Me begynte virkelig å kjenne at det var lenge siden me hadde ete og med heile gjengen i halvsvime fekk me først veksla til oss litt lokal valuta (nokon blei nesten «millionærer» etter vekslingen) før me kom oss til ein lokal restaurant for å få ein bedre treretters middag. Resten av dagen etter dette gikk til å få seg litt søvn, rigge fiskeutstyr og slappe av. Eg slo og av ein prat med gjestene som hadde vært uka før oss. Dei hadde ikkje vært heilt heldige med forholdene, men hadde likevel tatt to heftige toppfisker; 52kg GT på stickbait og 55kg GT på jigg. Madagaskar har virkelig potensiale til stor GT. Etter ei etterlengta natt med mange timers søvn møtte ein gira gjeng opp på Phillippes kontor og fekk ein orientering pluss me fekk sendt med alt som skulle med katamaranen. Her traff me og dei to hyggelige kapteinene Nicolas og Bertrand. Byen Diego Suarez ligger heilt nord på Madagaskar og planen for turen var å fiske seg sørover på østsida av øya for så å fiske oss tilbake igjen. Ellers gjekk dagen til lunch og middag ute og generell avslapning. For å være mest mulig opplagt til neste dags fiske la me oss tidlig. Første fiskedagen vart me henta ved hotellet og kjørt ned til havna i seks tida om morgonen. Til nå på denne reisa har veistandarden vært heilt ok, men det endra seg etterkvart som me kom nærmere havna. Då skjønte er kvifor det var pickuper som henta oss og ikkje dei vanlige franske veteranbiltaxiene. Her var det ein blanding av gjørme, store steiner og vanndammer med størrelse av eit anstendig svømmebasseng. På vegen fekk me og sjå mange kyr som sto langs veien, beitende på sine siste grasstrå og uvitende om skjebnen som venta dei nokon meter lenger borte. Der var det full slakting og for å seie det sånn så trur eg ikkje det er vits at Nortura reiser til Madagaskar for å se etter forbedringspotensiale for norske slakteri… Me fordelte oss i to båter med tre fiskere i hver. Eg, Seth og Dan i båten til Nicolas og Paul, Greg og Igor i båten til Bertrand. I tillegg til skipperen hadde kvar båt to medhjelpere. Etter ein halv times kjøring ut frå havna kunne endelig fisket starte. Først ut var popping siden det var mest strøm i vannet om morgonen. Deretter hadde me ein god økt med jigging før me avslutta med popping igjen. Dagens største fisk blei Seth med ein 25 kilos GT på jigg. Det blei tatt jobfish, red bass og mange andre spennende arter. Eg var ikkje i form denne dagen og kasta opp, hadde hodepine og sannsynligvis et snev av feber. Men det stopper ikkje meg, er man på Madagaskar så skal det fiskes! Ein fin GT beit på min popper, men glapp av like etterpå. GT er steinharde i kjeften og for å få kroken til å sitte må mange harde tilslag settes. I starten er det alltid ein omstillingsperiode før hjernen har forstått at man må gå bananas med tilslag så det er ikkje uvanlig å rote det til på ein fisk eller to. Som eit plaster på såret fekk eg ein grouper størrelse ekstra ekstra liten. Men stor i kjeften og grådig var den i alle fall. Den andre båten hadde og tatt bra med fisk, men ingen virkelig store. Me ankom katamaranen kl 18 og etter ein dusj fekk me halvannen time seinere servert ein treretters middag før me tok tidlig kveld i nitida. Dagene starta alltid med at dei starta motoren kl 05 og at me fekk i oss litt frukost. Deretter fulgte 12 timer fiske frå kl. 06 til 18. Andre fiskedagen tok Seth nokon fine GT’er og ein grouper på popper. Dan fekk fleire ulike arter, den eine fisken meir fargerik enn den andre. Dan mista også ein stor barracuda som beit av assistlina på jiggen. Eg fulgte i samme spor som dagen før og tok ein bitteliten grouper pluss ein ok på 5-6kg, begge på jigg. Eg hadde også ein stor GT 30kg++ som dessverre bomma på Amegari stickbaiten min få meter frå båten. Andre båten tok mange spennende arter som barracuda, grouper og jobfish. På tilbaketuren fekk me og ei skikkelig regnbyge, men med godt over 25 grader går det heilt fint med ein liten avkjøling. Tredje fiskedag starta med ein halv time popping om morgonen. Deretter speedjigging og ein time popping på slutten. Mot slutten av dagen fekk me kraftig regn og godt med bølger. Totalt tok me 22 fisk i vår båt. Eg fekk to bluefin trevally, ein mini barracuda, red bass og coral trout denne dagen. Seth og Dan tok og mange fisker av ulike arter og farger. På andre båten hadde Greg ein god dag med ein dogtooth tuna og ein 15 kg napoleonsfisk. Paul hadde på noko som sannsynligvis var ein virkelig stor dogtooth tuna. Desverre trakk fisken det lengste strået og vant. Som så mange andre dager starta me fjerde fiskedag med ei popperøkt. Seth og Dan kjørte på eit tidspunkt to GT’er samtidig, men Dan sin kom seg laus. Eg tok ein 12 kilos GT på ein Orion Cono Cono popper. Sjølv om den var liten kjempa den så heftig at det på et tidspunkt var så vidt eg holdt meg på beina. Det er sjuke krefter i desse fiskene! På andre båten tok Igor ein 25kg GT på popper og Paul mista ein virkerlig stor fisk på stickbait. Han fekk imidlertid ein revansj med ein 30kg GT. Dei tok og ein mindre hai og mange eksotiske arter. Etter poppingøkta brukte me resten av dagen på jigging. Dagen blei imidlertid kortere enn vanlig; me ga oss klokka 14 pga masse vind og bølger. Eg tok blant annet to små GT’er og ein African pompano på jigg, mens Seth og Dan tok mange coral trout og andre arter. Neste dag starta med popping ved land ein halv times tid. Eg hadde på ein fin GT på ein Amegari Dzanga popper som gjekk av rett etter tilslaget. Ellers merka me ingenting. Me jigga resten av dagen og med totalt 44 fisk i vår båt var dettte den dagen med flest fisk. Eg tok ein grouper på rundt 20kg på jigg samt to på ca 5kg. Den største grouperen ga ein god fight og spesielt det første halvminuttet var den frisk. Like før me skulle gje oss for dagen tok eg ein 17 kilos spanish mackrel på jigg. Denne var totalt uforutsigbar; i det eine øyeblikket flerrer den snøre av snella før den rett etterpå setter bånn gass mot overflaten. Visstnok er desse kjent for å hoppe høgt over vannet, men denne holdt seg (heldigvis) i sitt rette element. Spanish mackerel er og berykta for å kappe snøre pga dei mange og sylskarpe tennene. Ofte merker man bare at snøret blir lett idet den glefser av snøret. Til alt hell gjekk det fint med min fisk og me kunne kleppe den for at den skulle ende opp som kveldens hovedrett. Sjølv om me hadde ein bra dag var det ingenting mot kva den andre båten hadde. Igor var dessverre ikkje heilt i form så han blei kjørt tilbake til katamaranen. Både Paul og Greg fiska med ein teknikk kalt slow pitch jigging. Enkelt forklart bruker man jigger som har tyngdepuntet på midten sammen med mjuke stenger. Stangaksjonen i kombinsjon med sveiving av snella og jiggens form gjer at jiggen danser sakte gradvis oppover. Greg dro først til med ein dogtooth tuna på 9kg som oppvarming før han krona verket med ein fantastisk GT på 43 kg. Paul ville ikkje være dårligere og tok ein utrulig napoleonsfisk anslått til 45kg. Å ta ein napoleonsfisk er uansett ein prestasjon og noko som langt frå alle får oppleve. Men å ta ein 45 kilos på det utstyret er virkelig enestående! Ikkje minst er napoleonsfisken utrulig vakker, med sin blågrønne farge. Om kvelden fekk me sjå kampen på PC og etter det har ordet stangbøy fått ein ny betydning. Hadde stanga bøygd seg meir er eg sikker på at den hadde slått knute på seg sjølv. Desse to store fiskene viser at det faktisk er mulig å ta stor fisk på lett slow jigging utstyr. Paul hadde og på ein diger hai på livebait som blei anslått til 2,5-3 meter før den kappa snøret. Før det hadde den kjempa heftig i lang tid og dei hadde vært innom mange fisker før haien avslørte sin identitet ved å vise ryggfinna over vannet. Morgonen den sjette dagen starta med ei frisk regnbyge. Dan hadde litt stang ut denne morgenen og mista to store fisk på to drift på akkurat samme plass. Eg tok ein 10 kg spanish mackerel på jigg og Seth tok ein av samme sorten på et par kilo. I ei jiggingøkt tok me plenty av arter. Dei fleste var av beskjeden størrelse så me bestemte oss for å prøve på litt djupere vatn. Med rundt 100 meter under kjølen slapp eg jiggen ned i dypet. Etter ei god stund stoppa snella å gje ut snøre og eg antok at den hadde nådd bunnen. Men når eg sveiva kjente eg ingenting, men ikkje som det gjer når ein spanish mackerel kapper snøret. Noko var veldig galt og eg starta å sveive alt det eg klarte. Nokon sekunder seinere ser eg at snøret har ein merkelig vinkel oppover og i neste sekund ser me ein svart marlin anslått av skipperen til 100kg (200lbs) hoppe ut av vatnet med jiggen min i kjeften. I det som virker som slow motion rister den på hodet og hale og kutter snøret med spydet. For så å avslutte med et durabelig mageplask. Sjølv om det var surt at det blei ein så kortvarig glede var det artig å få oppleve det. Med fisk på denne størrelsen har man faktisk ein reell mulighet til å klare kampen sjølv på lettere jiggutstyr. Problemet er at dei som regel hopper så masse og at når den er i lufta er fort for at marlinen klarer å kutte snøret. Det er visstnok masse black marlin i dette området, men ingen fisker etter dei. Vanlegvis skjer det at marlin tar jigg 3-4 gonger i sesongen, og for ein kort stund tilbake kjempa ei dame ein og ein halv time før marlinen vann kampen. Etter marlin-actionen hadde strømmen i sjøen tatt seg opp. Derfor var det på tide å ta fram poppingstengene igjen. Dan slengte avgårde ein Hammerhead popper og på første kastet smalt det på ein GT. Som om ikkje det var nok fulgte han opp med ein fin gulfinna tunfisk og nok ein GT. Vel fortjent etter uflaksen han hadde om morgenen! Seth tok ein liten GT og eg fekk ein jobfish pluss garfish (ser ut som ein forvokst horngjel) på popper. Bettet roa seg etter kvart og me jigga ei økt igjen før me avslutta med å poppe oss inn i solnedgangen. Me tok over 30 fisk i vår båt denne dagen. Den andre båten tok færre fisk enn oss, men kom over ein stim av gulfinnet tunfisk. Tre vakre tunfisk på 4-5kg falt for popperfristelsene Paul, Greg og Igor serverte. I tillegg tok Igor ein fin grouper på livebait og Paul og Greg dro fleire fine fisker på slow jigging. Eg liker alltid å teste nye fisketeknikker og den nest siste fiskedagen bytta eg båt med Igor for å prøve slow jigging teknikken. Men som så ofte før starta me med popping i starten. Paul tok ein fin bluefin trevally, men ellers var det laber interesse frå fiskene. Eg fekk låne slow jigging utsyr av Greg og etter først ein spanish mackerel eller hai kappa snøret og ein fin fisk dro avgårde og kappa snøret på korallene kunne eg kort tid etter lande min første fisk på slow pitch utstyret. Den var ikkje veldig stor, men det var artig fordet. Fleire fisker fulgte på slowjigging og ein av dekksguttene tok ein gulfinnet tunfisk på stickbait. Eg hadde ein etterfølger på popper etter lunch, men prøvde etterkvart livebait. Ein fisk kappa snøre og ein tok fisken før eg fekk satt kroken. Me ga oss i tre tida pga lite bett. I andre båten tok Seth ein fin 25 kilos GT på popper. Igor dro til med blandt annet ein liten GT og ein coral trout. I tillegg var det på eine kastet både ein barrakuda og ein GT som bomma på Igors stickbait. Etter nokon timer i ro tok me ein kort kveldstur frå halv seks til sju. Eg fekk to mindre GT’er, mista ein red bass ved båten og hadde fleire napp. Alt på ein Orion Bigfoot stickbait. Seth tok og ein mindre GT på Hammerhead G-cup og hadde ein diger GT som missa på popperen hans. Dan var dessverre ikkje i form og måtte kutte ut dei to siste fiskedagene. Greg var også småsjuk så dei to kutta ut fiskingen og blei med katamaranen tilbake til Diego Suarez siste dagen. Denne dagen var det mest popping som gjaldt. Båtene lå ikkje så langt frå kvarandre og me kunne sjå ein diger GT bli tatt om bord i den andre båten. Over VHF’en fekk me meddelt at det var ein fantastisk fisk estimert til 45kg som Igor hadde tatt. Nokon kjappe bilder blei tatt før den kunne svømme videre for å bli endå større. Paul tok og ein barracuda og ein red bass denne dagen. Eg tok to spanish mackerel på jigg samt Nicolas og eine dekksgutten kvar sin jobfish på jigg. Ellers poppa me resten av dagen. Eg hadde ein fisk etter på stickbait og ein GT bomma på popperen. I to tida var me tilbake på hotellet. Der traff eg på ei gruppe som hadde fiska samtidig som oss og toppfisken deres var ein 60kg+ GT på jigg. Det er digert! Resten av dagen brukte me på å pakke sammen og ta ein siste middag sammen ute på restaurant. Etter fleire flyvninger skilte me lag i Paris før me flydde heim til kvart til vårt heimland. Takk til Igor, Paul, Greg, Seth, Dan og alle i Emeraude Fishing for ein fin tur!

Endret av Bent Inge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here is the report from the trip to Madagascar in english as well.


I flew from Bergen at 00:30PM Saturday January 20th and after a transfer in Amsterdam I landed in Paris in the afternoon. I had already booked a room on a hotel so it was great to get a good nights sleep. Next day I met those who joined me on the trip; Seth and Dan from USA, Paul and Greg from the island Guernsey in UK and Igor fom Ukraine. Two years ago I fished with Seth, Igor and Paul at Andaman Islands. It was great that they wanted to join me again on this fishingtrip and bring Dan and Greg along as well. We boarded the plane in Paris and had a 11 hour flight to the capitol of Madagascar named Antananarivo. With a couple of movies, some food and sleep my flight was ok. When we landed at midnight we got our visas and had to wait six hours before next flight. Although we were tired and hungry we talked exited about this trip and other fishingtrips we’ve had since last time we met. When we boarded the domestic flight to Antsiranana I was really tired. While travelling it is always a question if everyone get their baggage, especially on a fishingtrip where you prefer to fish with your own equipment. Luckily everyone got their baggage and rodtubes. Madagascar has been a french colony and we could see that on the cars. Three vintage Citroen taxis waited for us at the airport and the ride in these classics felt like travelling back in time. In addition to plenty of Citroen and Peugeot cars, there were many tuk-tuk taxis, japanese SUV’s and some hens running between the cars. We were very pleased that hotel Victoria was a nice hotel and that every room had aircondition. At the hotel we met Phillippe Marrone. He runs Emeraude fishing which we are going to fish with. He is a great person and has a lot of knowledge about the fishing. All of us were really hungry and after we had changed local currency (some almost got millionaires) we headed for a restaurant and had a great three courses meal. The rest of the day we got some sleep, rigged our fishingequipment and just relaxed. I talked to some of the guests that had fished the week before us. They had difficult fishing conditions, but had caught two great GT’s; 52kg on a stickbait and 55kg on jig. Madagascar can really deliver some massive GT’s! After a long nights sleep we met Phillippe at his office and were briefed about the trip plus we delivered eveything we needed on the catamaran. We were also introduced to our skippers; Bertrand and Nicolas. Great guys both of them. Diego Suares is a city that is located in the north of Madagascar and the plan for our trip was to fish in a southwards direction on the east side and then fish back north again. We ate lunch and dinner at restaurants and relaxed the rest of this day. Everyone went to bed early to be ready for tomorrows fishing. The first day of fishing we were picked up at the hotel and driven to the harbour at 6AM. Until now on this journey the roads had been quite ok, but this changed as we approached the harbour. Then I understood why we were picked up in pickups and not the usual old french taxis. The road was a mix of mud, big rocks and puddles of the size of a decent swimmingpool. We also saw plenty of cows along the road, eating their last straws of grass not knowing their destiny waiting some hundred meters ahead. We had three fishermen in each boat. Me, Seth and Dan in one boat, and Paul, Greg and Igor in the other. Each boat also had one skipper and two assistants. After half an hour ride out of the harbour the fishing coud finally begin. The current in the sea was strongest in the morning and we therefore started with some popping. We jigged for a while before we finished with some popping again. Biggest fish of the day was Seth with a 25kg GT on jig. We caught jobfish, red bass and many other exciting species. I was a bit sick this day and did throw up, had headache and probably some fever. But this didn’t stop me; when I’m in Madagascar I will fish. A nice GT took my popper, but got off just after. GT’s have a really hard mouth and to have a chance to hook the fish you need to set the hook several times really hard. In the beginning of such a trip the brain sometimes need some time to understand that you need to set the hook crazy hard so it is quite common to loose a fish or two in the beginning. Later this day I got a grouper size extra extra small. The other boat had caught plenty of fish, but no really big. We arrived at the catamaran at 6PM and after a shower we got a three courses meal before we went to sleep at 9PM. Every day started at 5AM when the engine of the catamaran was started and then we got some breakfast. Then followed twelwe hours of fishing from 6AM to 6PM. Seth took a couple of nice GT’s and a grouper the second fishingday. Dan got several different species, many of them really colorful. He also lost a big barracuda which did bite off the assist leader of the jig. Like the day before I caught a tiny grouper, but also a ok one about 5-6kg. Both while jigging. A huge 30kg++ GT unfortunately missed my Amegari stickbait just by the boat. The other boat took many exciting species like barracuda, grouper and jobfish. On our way back to the catamaran we got some rain, but with over 25 degrees celcius it is quite ok. The third fishing day started with a half an hour of popping in the morning followed up by speedjigging and ending the day with one hour of popping. We got some rain and waves towards the end of the day. A total of 22 fish were caught on our boat this day. I got two bluefin trevally, a tiny barracuda, a red bass and some coral trout. Greg had a great day on the other boat with a dogtooth tuna and a 15kg napoleon wrasse. Paul also had something that probably was a really big dogtooth tuna. Unfortunately the fish won this fight. Like many other days we started the fourth fishingday with some popping. Seth and Dan hooked two GT’s at the same time, but Dan’s fish got away. I got a 12kg GT on a Orion Cono Cono popper. Although it was a small GT it fought so hard that I once almost fell down. These fish have some insane power! Igor got a 25kg GT this day and Paul lost a really big one that took a stickbait. Later that day Paul got his revenge with a 30kg GT. They also caught a small shark and many other species. We used the rest of the day jigging, but stopped at 2PM because of a lot of wind and waves. I took two small GT’s and a african pompano and Seth and Dan got several coral trouts and other species. Next day started with a half an hour of popping. I had a nice GT that took my Amegari Dzanga popper, but lost it after a short time. We jigged the rest of the day and with 44 fish on our boat this was the day we caught most fish. I caught a 20kg grouper plus one about 5kg. The biggest grouper gave me a good fisht, especially the first minute. When we were just about to head back to the catamaran I caught a 17kg spanish mackerel. This fish was totally unpredictable; one moment it took plenty of line while swimming down and some seconds later it swam full speed towards the surface. Spanish mackerel are well known for jumping out of the water, but this one stayed in the water. It is also famous for cutting leaders and assist lines because it has many razorsharp teeth. You often feel that the line gets light when it cut the line. I was lucky and got my fish and this one became the main course this evening. Although we had a good day of fishing it was nothing compared to the other boat. Igor got sick this day so they drove him back to the catamaran in the morning. Both Paul and Greg fished with a technique called slow pitch jigging. They use jigs that have the center of gravity on the middle of the jig and soft rods. These soft rods combined with reeling in and the motion of the jig makes it dance slowly upwards. Greg started with a 9kg dogtooth tuna before he got a fabolous 43kg GT. Paul followed up wit an amazing 45kg napoleon wrasse. Catching a napolenos wrasse is always quite an achivement, but catching a 45kg on such a light gear is amazing. The napoleon wrasse is really beautiful with its blue/green colour. Back at the catamaran that evening we got to see the fight on Greg’s computer. If Pauls rod would have bent more I’m sure it would have made a knot on itself! These two big fish show that it is possible to catch huge fish on light slow jigging equipment. Paul also fought a huge shark estimated to 2,5-3m before it cut the line. It was a good fight and for a long time they guessed many different fish species before it revealed it’s identity while cruising with the fin above the water. The morning of the sixth fishingday started with some rain. Dan had really bad luck and lost two big fish at the same point. I took a 10kg spanish mackerel on jig. Seth got one as well, but only about a couple of kilos. We caught plenty of different species jigging. But since all of them was quite small we decided to try jigging some deeper spots. I let the jig go with about 100m of water under the boat. After quite a while the line stopped and I assumed that I had reached the bottom. I reeled in, but could not feel anything. But not like when a spanish mackerel cuts the line, this was different. I understood that something was wrong and reeled as fast as I could. Some seconds later I could see that the line was pointing in a upwards direction and in the next second a black marlin estimated to 100kg (200lb) by our skipper Nicolas jumps out of the water with my jig in the mouth. In something that feels like slow motion it shake its head and tail and cut the line with its sword and finish with a big splash. Although it was disappointing that it was such a short fight it was still a great experience. With a fish of this size you actually got a good chance of winning the fight even on jigging equipment. The problem is that these fish jump a lot and most fish are lost while they are in the air. It is a lot of black marlin in this area, but no one fish for them. Usually a black marlin takes the jig 3-4 times each season and some weeks before we were there a woman fought a marlin for one and a half hour before the fish won. After the marlin action the current had become stronger and it was time to use the poppingrods again. Dan fished with a Hammerhead popper and caught a nice GT on the first cast. Within minutes he also caught a nice yellowifin tuna and another GT, both topwater. That was well deserved after his bad luck in the morning. Seth got a small GT and I got a jobfish and a garfish on popper. We did jig for some while before we swithed back and popped our way into the sunset. Over 30 fish were caught on our boat this day. The other boat didn’t catch that many fish but they found a pack of yellowfin tuna. Paul, Greg and Igor got one nice 5kg yellowfin tuna each. Igor also caught a good size grouper on livebait and Paul and Greg took may species on slow jigging. I like to test new fishingtechniques and on the seventh fishingday I switched boat with Igor to try the slow jigging technique. But first we had some popping. Paul got a nice bluefin trevally, but no other fish seemed interested in the poppers and stickbaits we served. Greg borrowed me one of his slow jigging setups. The first drop a fish, probably spanish mackerel or shark, cut the line. The second drop a fish took the jig and cut the line on coral as it took line. But a bit later I got my first fish on slow jigging. It was not big, but it was great fun. Many more fish were caught on slowjigging and one of the crew caught a small yellowfin tuna on stickbait. I had a fish following my popper after lunch, but tried livebaitfishing for some time. One fish cut the line and one fish took the baitfish before I could set the hook. Fishing was quite slow and we went back to the catamaran at 3PM. In the other boat Seth had caught a nice 25kg GT on popper and Igor got a GT and a coral trout. In one of Igor’s cast both a barracuda and a GT missed his stickbait. After some hours of relaxing me, Seth and Paul went popping in the sunset from 5.30 to 7PM. I got two small GT’s, lost a nice red bass just by the boat and had several other bites. Everything on a Orion Bigfoot stickbait. Seth got a small GT on a Hammerhead G-cup and had a big GT missing his popper. Dan was sick and coudn’t fish the lat two days. Greg was also sick so he did’t fish the last day. Therefore both of them stayed on the cataman heading back to Diego Suarez the last day. This day was a day mainly of popping. Both boats were fishing quite close so we could see a massive GT beeing landed on the other boat. It was announced on the VHF that Igor had caught a fantastic GT estimated to 45kg. They took some quick pictures before it was released to grow even bigger. Paul got a barracuda and a red bass this day. I took two spanish mackerel, Nicolas and one of the crew one jobfish each, all on jig. I had a fish following my stickbait and a GT missed my popper. At 2PM we were back at the hotel. I met three guys who had fished the same time as us and their biggest GT was a 60kg+ on a jig. That’s huge! We used the rest of the day pack our gear and get a last dinner together at a restaurant. After several flights we split up in Paris before everyone flew home to their homecountry. Thanks to Igor, Paul, Greg, Seth, Dan and everyone in Emeraude Fishing for a great trip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, hyggelig du likte den:) Dei fleste bildene er redusert til 100kB, noe som er ganske lite. Men det står at maks totalstørrelse er 0,03MB. Har prøvd å bare legge ut et bilde også, uten at det går. Tidligere har det ikkje vært problem å legge ut bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spektakulært dette! grattis med fantastisk fiske. Napoleonsgyltene er überkule fisk! noe annet enn våre hjemlige berggylter det! et par spørsmål; var det på grunn av sola dere måtte dekke dere til med tørkler? du skriver at dere hadde med dere utstyr, og med tanke på risikoen for at alt ikke kommer frem; er det ikke mulig å leie kvalitetsutstyr der nede?

En liten pussighet i mine øyne; hvorfor jublet fiskeren etter å ha feilkroket og landet en stor GT i ryggfinnen? Jeg ville personlig aldri regnet det som "fangst", og ville heller betraktet det som en "nedtur"... dere fikk jo åpenbart mye stor fisk ellers, slik at den ene ikke spilte så stor rolle fra eller til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det piscator og Martin S! Napoleonsfisk er den vakreste fisken eg har sett og ein virkelig drømmefisk som det ikkje er alle forunt å få iløpet av et liv. Buffen blir brukt pga den sterke sola. Noen turoperatører leier ut stang og snelle, men det er av varierende kvalitet. Og til GT fiske er det kun det aller beste som er godt nok ellers knekker stenger og bryter sneller sammen. Uansett må man ha med alt av poppere, stickbaits, jigger osv sjølv. GT er ein veldig aggressiv fisk og spesiellt når den angriper poppere i overflaten er det vanlig at krokene sitter utenfor munnen. I mine øyne er alle fisker som ikkje bevisst frå fiskerens side er kroka/rykka likeverdige med dei som sitter i munnen. Men det er ulike meininger om det. GT'en han fikk blei estimert til 43kg og var turens tredje største fisk (bak GT på 45kg og napoleonsfisk på 45kg) samt ny pers for han så eg forstår godt at han var fornøyd med den fangsten. Dersom nokon har tips angående å legge ut bilder tar eg gjerne imot det. Eg har mange bilder som eg gjerne vil legge ut. Har sendt mail til administrator, men ikkje fått svar enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.