Gå til innhold
Fiskersiden

Monster sesongen har begynt ;)


Afre
 Share

Recommended Posts

Monster eller ikke, så var det unektlig to meget solide fisker!

Jeg har nettopp lært at torsk over 30 kg er "kaffetorsk". Når man passerer 40 må det være lov å ha noe oppi kaffen? I alle fall når man har kommet seg til land ...^_^

Endret av TT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, TT skrev:

Tipper det er noen meitefiskere som feller tårer når de ser det bildet ...:(

Det er det kanskje, men det finnes flere monstre i det vannet! Og det gjelder Heivann for dem som lurte, her er link til rapport som grunnlag for avisartikkelen: 

http://www.vannportalen.no/globalassets/vannregioner/vest-viken/vest-viken---dokumenter/vannomrader-i-vest-viken/siljan-farris/aktuelt/rapport-np-1-2018.pdf

 

44 minutter siden, erik skrev:

Ahhh. De berømte morderkarpene ja. pussig at dette ikke kan linkes mot forsvunne husdyr i området.

Si ikke det. Kan jo være at karpa egentlig står bak alt det fæle ulven visstnok gjør. Karpe-illuminati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Afre skrev:

 Monster-gjedda er vel mer kjent for å ta husdyr/barn som bader samt utradere vadefugler. Trodde karpe ikke var en utpreget rovfisk

Det er bare fordi du holder deg til kjedelige kilder som FS. Jeg er helt sikker på at hvis vi bare går inn for det, vil vi finne artikler i dagspressen om karpas griskhet som mannevond rovfisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, erik skrev:

Jeg tenker ikke på tidlig som i sesong for torsk, jeg tenker på tidlig som i avisenes behov for agurknyheter som blåses opp med ordbruk utenfor enhver logikk. ;)

Med masse snø overalt, også inne i hodet er tanken på agurknyheter lagt på solid is..                                       Ha en fin dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.