Gå til innhold
Fiskersiden

Med stang fra land


Fiskenoob
 Share

Recommended Posts

Hei!

Forholdsvis ny til fiske, helt ny på forumet, men har allerede lært mye av å lese gode artikler.

Jeg fant villmarksinteressen på sommeren i fjor og sitter nå bare å verker etter å komme meg ut.
Jeg hadde håper å få tatt en tur innover i marka på søndag, evt til uka, men er det noen som har vært innover og vet hvordan det er med is?
jeg har ingen planer om å pilke, men håpet å få til et par kast fra land. har klart å lese meg til at Gåslungen kunne være et sted isen kan ha gått, og vurderer å prøve der.
har ingen kriterier til størrelse, type eller lengde, men noe annet enn ansjos størrelse er selvfølgelig gøy.
har bil, men ikke ski/truger/ sykkel.

 

tar imot alle tips med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innover, men det er svært lite sannsynlig at du finner nevneverdig åpent vann nå. Det er meldt -16 på Gåslungen i natt ...

Dog kan det nok stemme at når det først begynner å smelte så vil Gåslungen åpne seg raskt, for det vil da komme to litt større elver inn der. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Svartkulp på fredag (som er veldig lett tilgjengeleg med T-bane for oss utan bil), og der kunne ein nok kjørt ut eit par lastebiler utan at isen ville gått. Måtte borre til godt under "leddet" på boret for å kome igjennom. Beit godt med abbor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.